Super-mamma-85 Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 bare lurer litt om dette ikke er side får oss gravide og de som prøver? ser bare at det er mange som driver med nettdating ol her hehe.. så derfor jeg lurer litt? ikke at de ikke får lov å bli det da men..
lille frø, mor til to Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 På skravle snakker man bare om alt mulig, løst og fast. Nettdating, he he... da tror jeg man har bommet.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Kan jeg spørre hvor du har sett nettdating her inne ??
AdrenaLine Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Skravlesiden, kranglesiden, anonymforum, barnevogndebatten, bryllupsdebatten med flere er felles forum for både bligravid, barnimagen, dinbaby og barnetmitt Derfor mange forskjellige folk på disse forumene. Ingen nettdating her, men det er vel blitt diskutert i en tråd eller fem
snuffe Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Skravle- og krangle- er ikke felles. Men jeg ser for meg at mye av nettdatingen skjer på anonym-. =)
AdrenaLine Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Er ikke skravle for både dinbaby og barnimagen?? :S Og nettdating på anonym. Nå ble jeg nysgjerrig ))
meg & to små vampyrer Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Nei, to ulike skravler:) Men anonym er hvertfall felles...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå