Lilli med småtrolla Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Jeg er sykemeldt i sommer, og har en helse som ikke duger til noe om dagen. Dagene blir da lange og kjedlige. Derfor tenkte jeg at jeg skulle bestille noen dvd-bokser hos cdon.com. Hvilke serier følger dere med på? Hva anbefaler dere? =)
Hikken Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Band of brothers Greys anatomy Pippi Langstrømpe )
Lilli med småtrolla Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2009 Tusen takk! Skal vertfall bestille Sex & singelliv og Band of Brothers. Ser for meg at den er bra! =) Ellers liker jeg Lost, Prison Break, Frustrerte Fruer og Heroes. Noen som har noe i samme kategori? =) Noen som har sett The L Word? Er den bra?
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 The L word er faktisk veldig bra synes jeg! En litt anderledes serie
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #7 Skrevet 13. juli 2009 sopranos 24 The shield (konge serie!!!) The wire Prison break Battlestar galactica( mannen sitt forslag) Smallville Heroes
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #8 Skrevet 13. juli 2009 Dead Zone synes jeg er bra. Den har vi begynt å se nå. Er vel kommet 6 sesonger eller noe. Er ikke kommet lenger enn halvveis ut i sesong 1 enda, men vært bra så langt. Dexter skal vel også være bra, men den har vi ikke kommet i gang med enda.
Girl Next Door Skrevet 13. juli 2009 #10 Skrevet 13. juli 2009 Six feet under... Fantastisk vakker serie! Anbefaler den på det varmeste.
Lilli med småtrolla Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 13. juli 2009 gurimalla, så masse svar jeg fikk =) Det er jeg glad for! Kjøpte meg: - Ally Mc Beal - Sex and the city - Band of brothers - Skjærgårdsdoktoren - The L word takk for god hjelp =)
stjertløvetann Skrevet 13. juli 2009 #12 Skrevet 13. juli 2009 Sopranos, Six Feet Under, Family Guy og Seinfeld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå