You can call me Dårris Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Jeg er nå 11+2 og i dag kom det som kastet på meg. Jeg har drukket sikkert tre liter vann i dag, og er fortsatt helt uttørket. Har ikke vært sånn tidligere! Noen andre som har det sånn? Matlysten er fortsatt ikke på topp, kan det ha noe med saken å gjøre?
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 jeg også.... pøøøøøsdrikker på bon aqua eller farris
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Haha! Jeg og! Helt fra begynnelsen av! Har lurt litt på hvordan det kan ha seg egentlig... Lurte først på om jeg hadde fått dilla men gjelder egentlig all slags drikke dette har så kan ikke være noe slikt tror jeg.. :-P
Pinnus Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har det samme! Drikker hva som helst, hele tiden. Men jeg får lyst på forskjellige ting til forskjellige tider. Får lyst på melk og MÅ ha melk, får lyst på saft og MÅ ha saft osv... Men det går i ett, føler meg som reine kamelen her;) Kjekt å høre at jeg har litt graviditetssymptomer da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå