Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 det er HYLING - SKRIKING hver eeeeeneste kveld, i 3-4 timer før hun ENDELIG sovner. jeg trøster og styrer på, INGENTING hjelper.. herreguuuuuud, hva gjør jeg galt?!?!?!? hun er snart 7 mnd, kun de siste tre ukene det har vært på denne måten da, men uansett, huffff!!!!!
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Velkommen til min verden!!! Har det sånn jeg og med mini på snart 7 mnd,og det er til å bli gal av! Så jeg har satt mannen på saken,så nå legger han Adrian hver kveld,da går det kjempefint!!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 det er GRUSOMT. her kan ikke mannen legge heller, like mye hyyling og skriking..(han har bare prøvd et par kvelder siden han måtte reise på jobb igjen nå) Så da satt jeg her med en SUUR unge hver kveld..kun ved leggetid, ellers er hun en eneste stor sol altså. har din Adrian alltid vært på den måten eller er det også noe som har blitt sånn i det site?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Dette minte meg mye om min sønn.. han har alltid vært vanskelig for å få lagt,men plutselig rudt 6 mndrs alderen ble det værre.. Jeg begynte å se på hva han gjorde når han la seg,han fant ikke roen og lå som en banan altså som en C,og våknet ofte og grein, da tok vi han med til en kiropraktor hvor det viste seg han hadde stiv nakke..stakkars liten. ble mye bedre,men dette kom til bake etter noen mnder og han fikk ny beh. nå er d som en drøm å legge han;) sier ikke dette gjelder ditt barn.men se om du kan se noen plutselige forandringer når hun legger seg..ligger hun på en favoritt side?
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 Det er noe han har begynt med nå i det siste...han skriker som om jeg skulle ha gjort han noe vondt :S Er så følt å høre på! Men han holder på å få tenner,eller,det har kommet opp en,men den har såvidt kommet opp da... Har din fått tenner?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #7 Skrevet 13. juli 2009 Hun har ingen favoritt side, så jeg vet ikke..men holder det på over lengre tid, så vurderer jeg en tur for å sjekke at alt er som det skal i nakken altså..men får ikke inntrykk av at det er noe galt der. er sånn "oppmerksomhet/kom inn her MAMMA" skriking, og når jeg går inn, forsetter hun bare..sukk! hun har allerede fått fire tenner, så jada, ser ikke bortifra at det kan være det, men hun har ikke vært sånn da hun fikk de andre..jeg er RÅDVILL. Ferber er helt utelukkenede eller? noen som har prøvd? liker ikke tanken på den måten, men nå har jeg virkelig prøvd alt..utenom å sjekke nakken hos kirop.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #8 Skrevet 13. juli 2009 på min sønn holdt det nok på ei stund før jeg la merke til det..var ei venninde som tipset meg om å følge med på han når han først sover/sovner.. tror jeg ville kanskje skjekket med kiropraktor før du prøver evt ferber/skrikekurer..kanskje hun har vondt. MEN dette er din unge og du kjenner henne best,kanskje hun bare trasser hehe og da hadde jeg ikke hatt vondt av henne hvis hun måtte sutre litt alene for å få sovna (til alle antiskrikekurer damer) jeg skrev SUTRE ikke SKRIKE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå