Gå til innhold

uke 7 idag.. Men svært lite symptomer. Hvordan er det med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 7+0 i dag. Men føler men langt i fra gravid.. Ikke kvalm, ikke ømme bryster.. Hmm! Jeg har vond korsrygg, å såre brystvorter! Men ikke noe mer liksom! Ikke det at jeg ønsker å være kvalm, men tenker bare at noe er galt! Noen andre som ikke har så voldsomt med symptomer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fem uker på vei, har ikke mange symptomer enda jeg heller, vondt i tannkjøttet og litt halsbrann, og MÅ ha frokost. Er ekstremt trøtt for tia da, husj. Er på vei i seng nå ;)

Skrevet

Akkurat sånn hadde jeg det også i uke 5-9. Symptomene kom og gikk - og varierte i type - så jeg var ofte usikker på om jeg var gravid. Men ultralyden viste hjerte som baket :)

Skrevet

Er 6- 5.. Har bare oppblåst mage, sånn ellers føler jeg meg ikke så veldig gravid. Var sann med forige og. Egentlig glad jeg slipper å være så dårlig (enda) håper jeg slipper unne denne gangen og :)

Skrevet

har ikke noe særlig med symptomer jeg heller.

har hatt det sånn helt siden jeg fant ut at jeg var gravid..

er bare trøttere enn vanlig.

er forresten 10+1 i dag:)

Skrevet

Tusen takk for svar. Har ikke klart å slappe helt av! Har begynt å fått halsbrann. Igrunn det jeg merker. Og veldig vond korsrygg! Så jeg får håpe da at kvalmen holder seg borte :):)

God sommer jenter, jeg drar til Tyrkia :)

Skrevet

Jeg er 7+0 i dag, har ikke mange symptomer selv. Men de kommer og går veldig. Som i går, merket jeg ikke noe til symptomene. Bortsett fra ømme pupper, de er der hele tiden.

Men i dag igjen, er jeg kvalm rett etter jeg har spist. Pleier å bli kvalm ca annenhver dag, og da rett etter frokost og kveldsmat. Rare greier:P Men så en nydelig liten spire på 8-9 mm og ett hjerte som slo i går, så da er vel alt greit foreløbig hvertfall:)

Skrevet

HEI

Jeg ville bare si at jeg er i uke 39 nå.

Men jeg kjente ikke symptomer over hodet før like før UL i uke 18!!

Så bare slapp av, det er helt normalt. Du er heldig og kanskje er du så heldig å få et svangerskap som meg.. Har ikke hatt plager i det hele tatt=) Bortsett fra litt hovne bein og litt nummenhet i fingre..

Er du i tvil ta en ny HCG test bare for din egen del. Men alt er sikkert normalt med mindre du har blødd mye?

Så lenge du ikke har det, så bare slapp av. Du har sikker snart kontroll hos legen? Så får du beroliget deg selv hos legen.

Jeg var Veldig nervøs jeg å=) Men alt gikk veldig fint!

Klem og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...