Gå til innhold

Er Viljar et fint navn..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det litt sært...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett det noen ganger i det siste, og kommer frem til at det slettes ikke er så dumt:)

Skrevet

Det er fint, men jeg klarer liksom ikke å se for meg en voksen mann som heter Viljar...

Skrevet

Jøss.. Ingen negative???

HI

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Tja, jeg kunne vært litt betenkt, men velger å holde munn eller i allefall ikke skrive det jeg hadde tenkt, siden du ser ut til å være fornøyd med svarene så langt ;-))

Skrevet

Jeg skal ikke kalle ungen min det, er ett vennepar som er litt trauste som skal. Og de er absolutt ikke typene til å bruke en sånn type navn... :) De er litt mer sånn Per og Pål hvis dere skjønner.

Jeg vet ikke om jeg liker det ennå. Må smake litt på det :)

HI

Skrevet

syns ihvertfall Vilja er et fint jentenavn, for det heter datteren min.

Skrevet

Synes viljar hadde vært et meget pent navn på en voksen mann - veldig maskulint.

Skrevet

Viljar er bruktbart, det! Synes Vilja til jente er utrolig pent..

Skrevet

Viljar er et fint navn, klinger bare litt dårlig i mitt øre fordi det var et "bøllefrø" i barnehagen til barnet mitt som het det ;-) Vilja har jeg aldri hørt??!

Skrevet

Det var et av navnene det sto imellom til min nå tre år gamle sønn... Jeg synes det er veldig fint:)

Skrevet

Jeg ville ha det på min sønn.Stod mellom Eskil ogViljar....Mannen likte ikke Viljar, såd a ble det Eskil....Selv om han var Viljar for meg i flere måneder..Men nå er han Eskil og bare det :o)

Skrevet

Viljar er nydelig! Hadde det ikke vært for at datteren min heter Vilja, ville jeg kalt en sønn det:-)

Skrevet

Jeg er ikke såå glad i Viljar, men Vilja til jente derimot syns jeg er nydelig.

Skrevet

nyyyydelig!!

har tenkt å ha viljar/vilja selv jeg. vet ikke kjønnet :)

Skrevet

Viljar , Ingelin og VIllemo. Er det noen som er Isfolket- fan i voksen alder her på forumet for tiden:)

Skrevet

Jeg liker det så absolutt, ser ut som det blir Viljar her i gården etter at vi endelig har funnet et navn vi begge liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...