Gå til innhold

Forslag til sydenferie med 1åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lyst til å ta en sydenferie i høst. Gutten vår vil da være ca.14 måneder. Ikke så veldig nøye hvor vi reiser denne gangen. Det viktigst er at det er greit for lillegutt å være der. Noen gode erfaringer som kan deles?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen her som har vært i syden med et lite barn? Dytter...

Skrevet

Hei!

Kommer ann på når i høst du snakker om.

Jeg liker Mallorca godt og skal selv dit i august med ungene.

Kort flytur, veeeeldig fin, langrunn og barnevennlig strand i Alcudia, kort transfertid og et hyggelig sted generellt.

Blir jo en typisk charterferie da, men supert for ungene og da får jo foreldrene det bra også! Og trenger man noe mer enn det kan man ta turen inn til Palma, som er en fin storby med bra shopping og hyggelige restauranter!

Skrevet

Har ikke erfaring selv, bare hørt av andre. Det er slitsomt, dvs kommer ann på barnet da. Vi droppet syden iår fordi lillemann er ekstremt utforskende og aktiv, han skal bare gå avgårde HELE tiden, og skal prøve ut alt, da trives vi best hjemme.

Ei i barselgruppa var avgårde nå og sa det var veldig slitsomt, jenta deres er av samme type som min gutt. (de er nå 16 mnd)

Men hvis hun ikke går ennå og er litt mindre utforskende,. så vil jeg tro ferien blir mer avslappende. :-)

Skrevet

var i tyrkia i juni, har en gutt 15 mnd, var grusomt, han kjeda seg tror jeg var ikke på hotell men leillighet, var varmt, ville ikke sove ute, kosa seg på stranden, men måtte hele tiden hente ham fra vannkanten pga mye folk og bølger,fikk diare ,ødla døgnrytmen hans, våkna om natten var våken en time, nektet å sovne om kveldene, nei det blir kristiansand dyrepark neste år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...