awenka84 Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Hva har dere valgt til babyen deres? HAr vært å sett på slike stellebordkommoder og de koster nesten 4000 kr(Dette synes jeg var temmelig dyrt). Til dere med barn fra før av, hva har en behov for og hva anbefaler dere?
Gjest eelis+guttespire Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Jeg har kjøpt en stellekommode med badebalje. Ordinær pris 2300 kr, jeg fikk den på tilbud til 1780 kr, på Brio :-) Den er helt genial, det er fire skuffer, badebalje som man kan ta av, og stellematte oppå, som man kan løfte av og henge på sida når man vil bruke badebaljen. Den sitter fast, så det er ikke noe plunder å løfte den av og på heller. Også går den på hjul! :-D Sånn ser den ut: http://www.babymagasinet.no/images/Asia%20Stellekommode1.jpg
Gumman :-) Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Nå er jeg rimelig uerfaren på dette selv, men har i alle fall bestemt meg for at vi skal ha stellekommode. Vi får dette i gave av min mor, men den vi har sett på kostet ikke mer enn ca 2000,-, tror jeg. Grunnen til at jeg vil ha kommode er fordi den oppfyller flest av de ønskene jeg har til et stellebord. Oppbevaringsplassen, slik at man kan ha klær, håndklær, bleier, salver, bleier o.l. innen rekkevidde når man steller, er viktigst. Jeg foretrekker skuffer man kan lukke da jeg synes åpne hyller ofte virker rotete, og i skuffene slipper jeg at tingene støver ned, får hundehår på seg o.l. Vi får stelle i en behagelig høyde, det er hjul på slik at vi lett får flyttet på den for å vaske og slikt, og det er en fordel at stellekommoden kan brukes som vanlig kommode siden.
Rosmarin*fødeklar* Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Vi har litt liten plass på badet, så jeg kommer til å få kuttet til en plate som jeg tenkte å legge over vaskemaskina. Der tenkte jeg å bare ha en løs stellepute oppå, og hyller med kurver på veggen til bleier, vaskekluter og salver o.l. Så kan jeg bruke en vanlig badebalje til å bade babyen i.
latskaus Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Åh, eelis, den va jammen fin, og praktisk!! ;-) Tenker jeg skal gå å sjekke ut litt på Brio selv nå, hehe;p
Jahoo Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Den så jo fin ut og var ganske billig? Hvor har Brio utsalgsted? Fant ikke den modellen på deres hjemmesider?
Jahoo Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 Nå fant jeg forhandlerliste Hvor var det salg hen?
Maisie Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 Vi hadde en sånn plaststellebenk med åpne hyller under og badebalje i. Men hjulene knakk, så vi skal kjøpe en ny. Men denne gangen tenker jeg på et vegghengt et fra Brio.
The Bad Gal Skrevet 14. juli 2009 #10 Skrevet 14. juli 2009 Vi har stellekommode med badebalje under lokket/stelleputa, har vært kjempefornøyd med den.(bruker jo ikke baljen mer, men den var super de første månedene, frem til hun kunne sitte i badekaret) Synes det er greit med skuffer til bleier, kluter og div stæsj, spesielt siden det ikke er så god oppbevaringsplass ellers på badet vårt. Badebaljen er lett å fylle og tømme(slange man kan slenge ut i dusjen eller badekar for tømming), og så har kommoden hjul slik at man kan flytte en ut fra veggen og nærmere dusjen/badekaret. Husker ikke pris eller hvor den ble kjøpt, men ser de har en ganske lik på Babyshop.no til kr.1999,-
Enitsirk79 Skrevet 14. juli 2009 #11 Skrevet 14. juli 2009 Med nr 1 kjøpte vi stellematte til å ha på vaskemaskina. Veldig enkelt og greit, bare satte maskina på pause om den begynte å sentrifugere når jeg stelte. Med nr 2 kommer vi til å stelle på et enkelt IKEA-stellebord på rommet til ungen tipper jeg.
tiny_me Skrevet 14. juli 2009 #12 Skrevet 14. juli 2009 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S29828090 skal ha den jeg
amy09 Skrevet 14. juli 2009 #13 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har kjøpt det Hensvik-stellebordskapet fra Ikea...men lurer på om det egentlig er litt upraktisk. Uansett, fint er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå