Gå til innhold

Gravid for første gang, Stavanger.


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er 26år fra Stavanger og er gravid for første gang..

Har ikke fått konkret termindato enda, men den blir rundt 20-25 feb.. Noen andre med termin rundt denne dato?

Jeg er mye kvalm og er ofte sulten.. Kaster ikke opp men det er veldig ubehagelig å være så ofte kvalm.. Noen som har noen tips?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEi :)

 

Har gått gjennom akkurat d samme, nå begynner d å forbedre seg. Er ikke sååå trøtt eller superkvalm hele tiden. Triksene jeg bruker er å spise før jeg reiser meg av sengen, dette er VELDIG viktig. Om jeg spiser annen hver eller hver tredje time etter d går dagen over med moderate kvalme slag:)

 

Bor foresten også i stavanger. Er 24 og har mitt første nurk i magen.

Hvor i stavanger hører du til?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 25 fra sandnes, har ei jente på 6 fra før, jeg er også veldig kvalm, det var jeg ikke første gangen, men håper det går over, spiser en del ritz kjeks, føler det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Ja jeg skulle mer enn gjerne spist frokost før jeg står opp, men det er vanskelig å få til.. Jeg står gjerne opp tidlig å spise, legger meg igjen å står opp igjen senere og spiser igjen før jobb.. hehe...

 

Men jeg føler meg sulten hele tiden så kanskje jeg må prøve litt tørre kjekt igjennom dagen.. Er vanskelig det der...

 

Jeg på på Sunde, hvis bor du? Når har du termin?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Frokostløsningen din var ikje den verste;)

Eg ligger i sengen akkurat nå mens min kjære lager mat til meg;) hehe

 

Bor på tasta/vardeneset å har termin 9. februar ifølge egen utregning, men skal innom doktoren å få bestilt UL den 20.juli. Men som eg ser rundt på dette forumet blir d vel ikje noe UL før i september. Så lang tid..

 

Ka me deg? når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I forhold til min egen utregning ska eg ha termin i slutten av februar rundt 24 eller noe sånn...

 

Har bare vært hos legen ein gang å fått graviditeten bekreftet.. Men eg ska t legen igjen på onsdag. Så eg får vel litt mer beskjed og informasjon om ting då tenke eg...

 

Har du fortalt folk rundt deg om graviditeten? Eg har ikkje andre ann samboeren min om det.. Men har kjempe lyst å jørr d... Har lyst å bare rope d ut, eg e så gla :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...