Gå til innhold

er dette guttenavnet harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

leon

hvis,ja..hva med bare leo?

jeg liker begge navnene, men synes spes. leon høres harry ut, vet ikke hvorfor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Leon er finest av de to.

Skrevet

Litt harry, og veldig løve. Liker ingen.

Skrevet

Syns før at Leon hørtest veldig spesielt ut, men eg blidt vandt til det nå, syns det er helt OK :)

Skrevet

Isåfall er det veldig mange som er harry. Vet om en god del Leon'er, ingen er særlig harry altså, tvert imot faktisk.

Leo har jeg ikke noe forhold til.

Skrevet

Harry vil jeg vel ikke kalle det, men ikke pent heller imo.

Skrevet

Nja, det har kanskje en liten harry klang. Liker det ikke, ikke leo heller.

Skrevet

Leon er jo et nydelig navn! :)

Skrevet

Jeg syns Leon er fint på papiret, men når jeg sier det høyt så syns jeg det bare høres rart ut.

Leo syns jeg er et kallenavn for Leonardo/Leopold.

Lykke til :)

Skrevet

Ingen stor fan av nokon av dei......

Skrevet

Hva er harry klang? Og hvem avgjør hva som er harry?

Skrevet

Jeg synes ikke de er harry, men begge er veldig lite pene.

Skrevet

Leo er harry. Leon vil jeg ikke kalle harry, men det er slett ikke pent.

Skrevet

Syns begge er harry og lite pene, klarer ikke å skjønne at noen syns disse navnene er verdens vakreste...

Skrevet

Bryr du deg virkelig om hva nadre mener om et navn du kanskje skal kalle barnet ditt?

Om det er "harry"? Harry er forøvrig et utrolig teit uttrykk som folk har finni på...dessuten er det jo totalt individuelt om folk synes det og det er harry...

Hvis du er så usikker på deg selv at du må spørre folk på DIB om et navn er harry og om hva du skal kalle ungen din så synes jeg virkelig du bør ta et kurs i selvtillit og ikke minst egne meninger...

Skrevet

Likar for så vidt navnet Leon, men då med engelsk uttale. Dermed synest eg ikkje det passar til eit norsk barn i det heile tatt.

Skrevet

syns Leon er kjempe fint jeg,kansje fordi jeg har en Leon selv:) men jeg liker litt spesielle navn også da, liker ikke de poppis navnene som martin,fredrik osv osv.

bryr meg fint lite om hva andre syns om navnene til mine gutter, jeg liker de å d er hovedsaken:)

Skrevet

Veldig fine navn, tror jeg liker Leon best. Synes ikke de er harry. Sikkert noen "harry" mennesker som kaller ungen sin det, men det finnes da vitterlig "harryer" som kaller ungen sin Preben og... Er ikke mer harry enn du gjør det til selv ;)

Skrevet

det er et helt greit navn men jeg ville ikke valgt det til min sønn.

Skrevet

vel, siden du spør: ja, harry. definitivt...

(muligens formildende omstendighet dersom utenlandsk forelder)

Skrevet

Synes Harry er fint jeg :) Heter morfaren min og en magiker jeg vet om ;)

Skrevet

Smaken er som baken - jeg synes leon er harry, er ingen fan av leo heller - men synes det er finere og mindre harry enn leon:)

Skrevet

Liker ingen av dem, ganske harry ja.

Skrevet

Har hatt en katt som het Leon, så syns ikke det er harry. Du assosierer det kanskje med Egon eller noe? Jeg ville ikke kalt sønnen min for det, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...