Gå til innhold

Hmf, sitter med et teit dillemma her nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å lage barn. Er tre dager over ikm (har vært regelmessig HVER måned i ett år). Har murringer som kan tyde på at mensen er på vei eller at det skjer noe mer spennende.

MEN! Vi er på ferie nå og bor hos familie. Jeg vil gjerne ta en test, men med øvrige familiemedlemmer rundt oss døgnet rundt, så finner vi ikke tid og mulighet til å ta en så privat test...

Enda en uke igjen til vi reiser hjem, kanskje vi bare skal vente i spenning også dropper jeg vinglasset for sikkerhets skyld?

Hva ville dere ha gjort?

(Nei, jeg lar ikke et nettforum diktere livet mitt, men input fra andre kan hjelpe med å sortere egne tanker og følelser)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du klarer da vel å få gått på do i fem minutter selv om dere er på ferie med familien..?

Skrevet

hmm, vanskelig spørsmål. jeg vet ikke hvor mye eller om vin kan skade fosteret hvis det skjer en gang.

(vet at det skader over lengre tid da, hehe)

men.. tror du noen blir mistenkelige hvis du takker nei?

Skrevet

kan også ta en test på et offentlig toalett.. Mer koselig å vente til dere kommer hjem og er sammen om det?:) Dessuten er det mer sikkert at testen er riktig:)

Skrevet

Hadde glatt testet!! Over IKM kan du teste når som helt på døgnet, og som noen her oppe sier,så er vel toalettbesøkene private fremdeles....

Lykke til med spenningen...

Skrevet

Ville bare gått på do og testet.

Første gangen testet jeg på svigers do da vi var på juleferie der og andre gangen testet jeg på doet på en togstasjon på vei til ferie. Samma det vel. Ville vite det med en gang.

Skrevet

Jeg hadde testet, helst stått opp tidlig om morgenen og tatt testen for så å lure meg tilbake på soverommet til kjæresten min, eller evt. tatt testen på tur til sengs om kvelden. På den måten kan dere la resultatet (positivt eller negavtivt) synke inn før dere må forholde dere til resten av familien igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...