Gå til innhold

Å det sa PANG!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter har hele tiden vært sterk i kroppen, men jeg hadde ALDRI trodd hun skulle klare å reise seg opp i stående ved sofan, bordet, tvbenken u name it altså. Og så så god kontroll hun har. Hun stod i sta å så på barnetv. Plutselig sto hun foran tv'n og holdt seg i tvbenken. Måtte hjelpe henne ned etter et par minutter, for da fikk hun en liten svikt i beina og det så ut som hun kikka etter løsninger for å komme ned. Jeg kan virkelig ikke slippe henne av syne. På to-tre uker nå har hun gått fra å ligge på magen å åle seg litt fremovert, til å krabbe rundt over alt i 1. etg, til å reise seg. Merker at jeg ikke har kondis til å følge henne, er helt utslitt jeg.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...artig når de små får en sånn utviklingsboom. :) Hvor gammel er hun da? Er vel bare å forberede kondisen på at det blir mer løping i årene fremover... ;)

Skrevet

glemte å skrive det ja... 7,5 mnd!

Skrevet

så gøy det må være å se hvordan hun utvikler seg så fort! Sterk jente, altså. Og målrettet! Trenger jo nesten ikke dra på trening lengre siden en må løpe etter ungene dagen lang.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...