solei Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Noen som spiser de i frysedisken?. Smaker veldig godt og har bare 25 karber per 100 gram. Det er jo færre karber i de enn i knekkebrød.
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Mener du karbohydrater eller kalorier? Er de gode, forresten?
solei Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2009 Mener karbohydrater. Kalorier var 250 per 100 gram. De er faktisk knallgode.
bl0mma Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 de vill jag prøve! vad heter de o hvor får man kjøpt de? dyre?
solei Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2009 Fåes overalt. Frysedisken..grønn fargerik pakke. Rema har de ihvertfall. Koster 35 kr pakken. Men de er mektige. Samtidig luftige! Står Vita Hjertego på de.
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 Må prøves ut, så de i frysedisken her forleden, men tenkte ikke på å kjøpe dem da..
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 13. juli 2009 #7 Skrevet 13. juli 2009 Hvor mange rundstykker spiser du? Og hva veier ett? (...kontra de to knekkebrødene man hadde spist i stedet - som har 5 karber pr stk - wasa sport). Don't shoot me if I'm wrong, men jeg regner med du havner på langt FLERE karber med rundstykkene enn med knekkebrød. Det eneste "brødaktige" du KAN spise på lavkarbo er Afroditebrødet til Fedon, lage ditt eget "erstatnignsbrød" eller en slice med rugsprø/ryvita i ny og ne.
solei Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. juli 2009 Spiser 1 rundstykke. Blir mett lengre og. Går ikke på ketolyse, så litt karber er ikke problem for meg. Har ihvertfall gått ned flere kilo med å spise disse i tillegg til annen lavkarbo mat. Spiser og all frukt og grønnsaker. Synes det er lettere å fortsette med en slik livsstil. Dessuten trener jeg mye og da har jeg tro på treige karber.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 13. juli 2009 #9 Skrevet 13. juli 2009 Det har du rett i. Og selvfølgelig er det grader av lavkarbo også, det kommer jo så klart an på hvilken sti man velger å følge, om brødmat er noe man kan og ønsker å ha i sitt kosthold.
solei Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 13. juli 2009 Jeg prøvde først å kutte ut brød helt. Spiste bare egg og bacon..skinkeommelett osv. Men ble så kvalm etter noen uker. Begynte så med knekkebrød. Har spist det i 1 år. Men prøvde disse rundstykkene og likte de veldig godt. Pluss at jeg ble mettere. Og siden jeg går ned i vekt så fortsetter jeg med de. Nå skal jeg bare ned 3-5 kilo til, så jeg prøver å finne ut en matstil jeg kan klare å fortsette med. Men det er jo blitt litt godis i helgene etter hvert. Men så lenge jeg er superflink i ukene ,ser det ut som jeg tåler det. Men har lest at lavkarbo fører til redusert cellulitter og. Så jeg prøver å holde meg helt unna potet,ris, pasta og for mye hvetemel!!
Mrs. Bouquet Skrevet 13. juli 2009 #11 Skrevet 13. juli 2009 Så lenge du oppnår det du vil så er det vel helt ok. Noen tåler mer karber enn andre, man må bare prøve seg fram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå