Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Var på ny UL i dag for å se om det vare liv laga der inne. Har hatt småblødnigner, men ingen smerter i et par uker. Fikk konstantert MA og Blighted Ovum i dag og da bar det rett på operasjonsstua og utskrapning........ Kom nettopp hjem og er temmelig utslått av narkosen ennå og er helt knust igjen. Hadde også exu i april.... Nå har vi 2 mnd gravid-forbud inntil jeg skal tilbake på kontroll om 8 uker. Så atter en gang må jeg forlate dere fantastiske jenter:( Ønsker dere andre masse lykke til og håper ingen andre må oppleve det jeg går gjennom akkurat nå.....
AngelWichBaby Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Stakkar deg ..har lest innleggene dine,og det virker som det ikke er langt mellom gleder og sorer for deg:(tenker på deg,selv om jeg ikke kjenner deg! Bruk disse 2 mnd på og pleie deg selv,og gjør ak det du har lyst til;) klem fra meg!!
februar baby! Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Uff, det var triste nyheter og så urettferdig. Håper du får den hjelpen du trenger hjemme og får lov til å sørge litt. Det er bedre å la tårene komme og kjenne på det,, enn å holde det inne. Gir bedre energi i kroppen og ta den tiden man trenger. God klem sendes fra regnet i Oslo....
Blomsterpiken og tullene Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Neeeeeeiiii, så trist, Maddemor Håper du har god støtte i din kjære. Ta godt vare på deg selv! Klem
You can call me Dårris Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Uffuffuff... Fryktelig trist å høre. Håper det går bra med dere, og at dere får klaff igjen snart.
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 Neiiiiiii, så innmari trist!! Hadde krysset alt for deg i dag.... Skulle ønske at det hadde hjulpet. Du får prøve å bruke de neste to månedene til selvpleie og til å pleie hverandre. Støtt hverandre så godt dere kan. Mange varme tanker til deg og dine i denne tunge tiden.
*anki * Skrevet 13. juli 2009 #7 Skrevet 13. juli 2009 Åh så trist. Føler med deg. Har tenkt masse på deg i dag. Ta vare på deg selv, og kos deg med å ikke være prøver. Drikk vin og kos deg med din kjære. Vet det ikke er noen trøst, men likevel... Har vært gjennom mine 4 ganger selv, så håper no nr 5 sitter. Lykke til videre. Håper vi ser deg her igjen om noen mnd. God klem
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 13. juli 2009 #8 Skrevet 13. juli 2009 Hei igjen, Maddemor! Så utrolig trist. Håper virkelig at du slipper mer av dette nå. Sender deg varme tanker i denne tiden og håper at du kommer deg fort! Lykke til videre og håper det ikke blir altfor lenge til du kommer tilbake hit!!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 13. juli 2009 #9 Skrevet 13. juli 2009 Signerer her jeg og, tenkt på deg i dag Så utrolig trist Men du skal se det ordner seg, når kroppen din har fått "hvile" litt, og du blir fulgt opp med kontroller! Sikkert vanskelig å tenke slik nå Ønsker deg i hvertfall masse lykke til videre!
Sjokolademonster Skrevet 13. juli 2009 #10 Skrevet 13. juli 2009 Måtte innom bare for å se hvordan det hadde gått i dag... Ble møtt av veldig triste nyheter.. Uff uff uff.... Finner ikke ord som kan trøste deg, men vil ønske dere lykke til!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 13. juli 2009 #11 Skrevet 13. juli 2009 Det var veldig veldig trist og høre:/ Føler virkelig med deg........ Oversender mange trøste klemmer og håper du bruker tide godt til og komme deg på fote igjen både fysisk og psykisk.....ta den tiden du trenger og ikke bry deg om hva andre sier:) *klem*
lille frø, mor til to Skrevet 14. juli 2009 #12 Skrevet 14. juli 2009 Nei det var utrolig trist. Spesielt når man har slitt lenge. Fins ikke ord for hvor tøft det må være. Mistet selv i uke 13, men kan ikke sammenlignes med det du går igjennom. Kan ikke annet enn å gi deg en trøsreklem. Snufs...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 14. juli 2009 Tusen takk jenter! Det varmer at så mange tenker på oss!!!!!! Akkurat nå er det bare bunnløs sorg og fortvilelse som råder........... Det er så jævlig måte å miste på. Man har jo for det første rukket å glede seg noen uker og når de da finner ut at her er det ikke liv laga og at de må operere så går det så fort. I det ene øyeblikket ligger man der og er kjempegravid og når operasjonen er over og man våkner av narkosen er man plutselig ikke gravid lengre........ Nå har jeg hatt 1 xu ig 1 MA på 3 mnd og føler at begge babyene rett og slett har blitt revet ut av meg uten at jeg har rukket å ta farvel først..... Akkurat nå vet jeg rett og slett ikke hvordan jeg skal komme meg videre, men jeg klarer det vel på et vis. Det å nyte det å være ikke-gravid i sommer med vin osv, er ikke noe jeg kan forholde meg til nå, men det kommer vel det også etterhvert...... Uansett; tusen takk for god støtte jenter! Håper jeg kommer etter om en 3-4 mnd.... Klem
lioness* Skrevet 14. juli 2009 #14 Skrevet 14. juli 2009 Kjære Maddemor, ville bare si at det var leit at du skulle måtte oppleve dette. En utskrapning er aldri en god opplevelse, og nå har du vært igjennom mye. Jeg mistet i MA to ganger selv i vinter og vår (har i tillegg hatt en SA tidligere), og jeg kjenner så godt frustrasjonen, sorgen og fortvilelsen som følger med en slik situasjon. Heldigvis er jeg 12 uker gravid igjen nå, og jeg håper at det neste gang blir så helt, helt annerledes for deg også!!! Håper sommersolen kan føre med seg en ny, frisk graviditet for deg og den lille familien din. Lykke til og klem fra meg.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #15 Skrevet 14. juli 2009 Tusen takk for det lioness! Det er ikke noe kjekt akkurat nå, men jeg kommer meg sikkert etterhvert. Det hjelper jo å høre fra deg at denne gangen så har det gått så mye bedre:) Ønsker deg et superdupert svangerskap og så håper jeg at neste gang vil det lykkes raskt og ende godt med oss også klem
lioness* Skrevet 14. juli 2009 #16 Skrevet 14. juli 2009 Det skal ende godt for deg også til slutt! Krysser fingrene for deg!
Sjokolademonster Skrevet 15. juli 2009 #17 Skrevet 15. juli 2009 Nå er vi to... Var på ul i går og der hadde hjertet sluttet å slå.. Måtte skjedd i går eller dagen før ut fra størrelsen.. Da ble som hos deg, rett til utskrapning. Det var for min del nesten greit, for da skjedde det så mye at jeg nesten ikke rakk å tenke.... Men dette var litt av et svangerskap... Berg og dalbane.. Glad jeg har en på 3 år som holder tankene mine positive! Vi får satse på vi skal være gravid sammen senere! Maddemor og sjokolademonster entrer april eller mai klubben :-)
klar for 3? Skrevet 15. juli 2009 #18 Skrevet 15. juli 2009 Så utrolig trist for dere begge to. Jeg har fulgt med og håpet virkelig at det skulle gå bra for dere. Håper dere kommer raskt tilbake.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #19 Skrevet 15. juli 2009 Tusen takk for veldig god støtte jenter:) Er veldig glad for at jeg har dere! Sjokolademonster..... nei å nei å nei....... Dette var veldig trist å høre! Nå var jeg så sikker på at alt skulle å bra med deg etter tvillingaborten:( uffamegen..... Ja, vi får satse på å rusle inn på april/mai-klubben vennen! Stooooor trøsteklem til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå