Gå til innhold

Blir helt rørt av "nesten-2åringen" her jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og skriver et brev, så kommer gutten min som blir 2 år om 1 mnd bort til meg. "Tose mamma," sier han (kose mamma). Jeg løfter han opp og får to deilige, små armer rundt nakken og en god kos på begge sider, mens han sier "ga deg" (glad i deg).

Sitter her og er litt våt i øyekroken jeg nå gitt! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kjærligheten man har til barna sine er helt utrolig, ikke sant:-)

Og så deilig å få en slik go`gutt på fanget da.

Nyt det mens du kan. Jeg tenkte på det i går da tre-åringen satt på fanget.

Tenk at denne deilige lille kroppen skal bli for stor til å sitte på fanget å kose...... Blir trist av å tenke sånn....

Kos dere:-)

Skrevet

Ja, man må nyte det mens man kan. Er ikke noe som er så herlig som å få de små armene rundt nakken.

Eldstemann på 9 år har jo blitt så stor at han ikke trenger nattakos lenger engang. Og i vinter ga han pappa`n beskjed om å slutte å gi han hadekos når han ble kjørt til skolen, for det var så flaut!

Skrevet

7 åringen her er også litt flau for å få kos når noen ser på...

Men vi får håpe det går over, og at det blir mulig å gi de en klem når de blir litt større:-)

Skrevet

"Tenk at denne deilige lille kroppen skal bli for stor til å sitte på fanget å kose" Skjønnar kva du meinar, men det _kan_ jo hende at han blir som eg var...kunne fint sitte på fanget, sjølv då eg var oppi tenåra..:P Skjønt det var nok ikkje heilt det same for foreldra mine...:P

Uff, gruar meg til småen er så gammal...får trøste meg med at han kun er 9mnd;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...