Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 hei jeg har blitt alenemamma og selv om det var det beste å gjøre føler jeg meg ensomt.er rett for framtiden,økonomisk og livet alt i alt. noen tips for meg???
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Nå har jeg ikke vært alenemamma så lenge, jenta mi er bare knappe tre mnd gammel, men, kjenner igjen følelsen av at jeg føler meg mer ensom nå, er mer bundet til hjemmet pga snuppa, og kanke treffe venner lenger på samme måte som før. Nå vet jeg ikke hvor gammel barnet ditt er, men jeg har via helsestasjonen og amatea blitt kjent med flere som er hjemme med småbarn, og er en del sammen med dem på dagene nå som mange ellers er på ferie, eller jobber. ellers gjør jeg endel ting som jeg har tenkt lenge at jeg skal gjøre, som feks å lære meg å hekle. for meg hjelper det å passe på å holde kontakten med venner og familie selv om jeg ikke kommer meg ut å få truffet dem så mye som jeg er vant til. for et år siden ble det slutt med xen som jeg var sammen med i fire år, så kjenner godt til følelsen av å plutselig føle seg ensom på den måten. men det blir bedre etter hvert! bruk nettverket ditt alt du kan
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 hei,takk for svaret. jeg har to barn et på 13mnd og et på snart fem.Etter vi hadde fått barna har venner blitt mindre, man kan jo der ikke ut og gjøre ting som før,men det var greit. men nå sitte jeg alene og stirrer på veggene.har jo venner men de er for det meste opptatt med sine ting og ikke minst har jeg ikke lyst å plage dem med problemene mine. jeg skulle håper å kommer i kontakt med noen som er enslig mor,at man kan dele erfaringer sine.og kanskje ikke føler seg så veldig alene. hvor bor du??
gullgutten_min! Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 jeg tror vi er veldig mange som føler det slik!! at det er kveldene som er verst.. etter at barna har lagt seg ... Jeg og skulle gjerne truffet flere som er alene med barn, noen å dele erfaringer med! Men det jeg nok savner mest midt oppi alt dette er noen å dele gleder og sorger med! noen å dele opplevelsene med sønnen min sammen med! Jeg savner det å være to!! Men så skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke er noe flink til å prøve finne noen heller da!! Men tida flyr avgårde! og venner som er alene med barn har jeg dessverre ikke... så er det noen som bor i nærheten så er det bare å si ifra!!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 merker også at kveldene kan bli ensome. spesielt nå som snuppa endelig sovner til fast tid, slik at det går an å skaffe bvkt å ta seg en tur ut! Jeg bor i Bergen, hvor bor du? Hilsen meg med mini på snart tre mnd
bli kjent Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 heisan vi bor også i bergen koz og bli kjent med andre... hilsen mor med jente på 5år
bli kjent Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 hei hvor bor du? vi bor i bergen hilsen mamma med jente på 5år.koz og bli kjent med andre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå