Gå til innhold

Hva er det med dere som må VEKKE MANNEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer han ikke å våkne selv? Jeg leser ofte her inne at dere må vekke mannen deres på morgenen. Hvorfor?

Nei, la han bli voksen, og våkne opp av seg selv. La han ta det ansvaret.

Og kommer han for sent på jobb eller hva det nå enn er, er det hans ansvar. Ikke ditt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he...enig med deg her.

Skjønner ikke hvorfor noen gidder å være ekstra mor for mannen eller samboeren sin...

Skrevet

Er vel ikke så stort problem å vekke sidemannen sin, vel? Ser ikke problemet i det hele tatt...Har jo ikke noe med å bli voksen å gjøre - har heller med at den som våkner først vekker den andre.

Skrevet

Sidemannen? Var det så enkelt. Jeg vekket eksen i flere år, før jeg bestemte meg at nå er det nok! Han måtte vekkes 4-6 ganger før han sto opp! Jeg var drittlei. Og en dag lot jeg han bare sove etter å ha sagt fra at det var siste gangen jeg vekket han.

Klokka 9:00 kom han opp, bustete og sinna! HVORFOR VEKKET DU MEG IKKE??!!

Han kom for seint på jobb. Han var typen som slo av vekkeklokken gang på gang, og jeg var hjemmeværende, så han regnet med meg hele tiden.

Men jeg orket ikke lengre være mammaen hans. Nok var nok. Og fra den dagen fikk han stå opp og vekke seg selv!

De kan hvis de vil.

Skrevet

Da skjønner jeg (var meg som ikke synes det var så ille å vekke sidemannen). Da blir man jo mamma for en til! Det hadde jeg ikke giddi heller.

Da ser det jammen ut som om vi er enige, gitt - det er ikke dårlig :)

Skrevet

Anser det ikke akkurat som et ektenskapelig problem å vekke mannen altså. Hva er problemet med det egentlig?

Skrevet

Oslomor, for de som til stadighet må gå tilbake å vekke dem. Fordi de ikke står opp med en gang.

HI

Skrevet

Kanskje de liker å vekke mennene sine? Jeg ser ikke helt hvorfor de skal slutte med det, dersom det funker for dem..

Skrevet

18.23...

Syns det var kjempe bra at du gjorde det du gjorde. Nå få han ta ansvaret med å stå opp selv. Du er kona/samboeren hans, ikke moren hans...he he.

Skrevet

Men da må de ikke klage ;)

HI

Skrevet

Sannsynligvis liker de å klage også. Folk bruker disse sidene på forskjellige måter. Overse det hvis du blir irritert.

Skrevet

Ikke rart det er mange skilsmisser nå til dags. Når vi ikke lengre kan gjøre noe for hverandre. Mannen min gjør da ting for meg som jeg kunne ha gjort selv. Men han gjør det av omtanke. Og jeg er glad vi ikke fører regnskap. Jeg synes det er fint at vi gjør ting for hverandre.

Dere får male halve huset selv da. Det klarer dere. Han er vel ikke far for dere?

Skrevet

Hvis kona blir mor for mannen, skurrer det. Men heldigvis for mange her inne, så har dere ikke opplevd dette.

Noen av oss har opplevd det, og vært sammen med sånne menn. Unnskyld, gutter.

Og feilen er vel vår egen, fordi vi var for snille i starten av forholdet.

Skrevet

Mannen min vekker meg han... Opplever ikke at han er som en far for meg likevel...

Skrevet

vi vekker hverandre. spørs på hvem som er først opp..

det er såååå mye kosligere og voktne til kyss, kos og noen gode ord enn å bli vekkt av en teit vekkeklokke. hehehe..

Skrevet

Men alikevel er det alltid noen som syter over at hver morgen må dem vekke mennene sine, fordi dem ikke klare å våkne selv.

Det er fint at dere andre gjør det og syns det er koselig å gjøre slike småting for hverandre. Men de som virkelig sliter med dette, må gjøre noe med det...enn å drive å syte og klage.

Skrevet

Helt enig....også er det superkoselig å spise frokost sammen...jeg elsker det selv om mannen min begynner tidlig på jobb,er alltid oppe å spiser frokost med han,koser oss med det,leser avisen,snakker og klemmer og gir en nuss før han går og sier alltid at vi er glad i hverandre.

Har vi gjort hver dag i 14år...han vekker meg og jeg vekker han.

Jeg gjør det gladlig jeg,han er jo mannen min...:-)

Men alle er forskjellige....men jeg klager ikke :-)

Skrevet

Jeg vekker mannen min for å slippe unna den evinnelige snoozinga han har på mobilalarmen sin! Den ringer hvert femte minutt og han bare slår den av i søvne, mens jeg våkner... Og det kan holde på i en time om jeg ikke gjør noe. Så jo, jeg vekker ham slik at jeg selv kan sove :)

Skrevet

jeg skjønner hvis det blir et slit og mannen er grinete og ikke vil stå opp og han må vekkes flere ganger. det hadde ikke jeg heller orket..

Skrevet

HVis jeg står opp først, vekker jeg ham, hvis han våkner først, vekker han meg. Rett og slett;) Med mindre junior vekker oss begge da:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...