Gå til innhold

I morra


Gjest

Anbefalte innlegg

Skal jeg på UL har time på drammen sykehus klokka tolv.Gru gleder meg litt,men blir sikkert kos også å se den lille i magen.Håper at alt er i orden jeg er 8+4 uker på vei i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til.. :-) Gled deg, det er en herlig opplevelse, var selv på ul da jeg var 8+5! Lille nurk var 2,4 cm stor!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere, jeg kunne egentlig tenkt meg å gå på ul selv. Er 7+4 idag. Men legen sa at det ikke var vanlig å gå før i uke 18.. Jeg måtte gjerne gå sa hun, men det virket ikke som hun støttet det og jeg måtte betale 1200 kr selv. Hvorfor går dere tidlig, kan man se om alt er som det skal på en tidlig ul?

Synes fortsatt det er helt uvirkelig at jeg er gravid. Nesten som jeg ikke tror det. Jeg har ikke så mange symtomer heller, og er veldig nervøs for å miste. Det virker som om det er mange her inne som mister og at det er helt vanlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

De fleste som får tidlig UL har enten flere SA/MA ol bak seg, er under en eller annen form for hjelp for å bli gravid eller de har en annen grund til å bli fulgt opp tettere i et svangerskap. De andre som tar tidlig UL betaler dette selv. Kommer det blødninger så er det enkelte leger som vil sende deg til UL også.

 

Det er ganske vanlig at det går gale, men det er i det aller fleste tilfeller er fostret syk og vil ikke greie og overleve. På en tidlig UL kan man ikke sjekke om babyen er syk det eneste en lege kan se ut fra en tidlig UL er om hjertet slår, gjør det det er jo det et positivt tegn da :)

 

Masse lykke til med babyen i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, tusen takk for svar.

Da tenker jeg at jeg godt kan vente med ul til uke 18.. Har foreløpig ikke vært noen blødninger så jeg krysser fingrene for at alt går bra!

 

Er du med i ferbruarklubben også? Jeg har termin 27.februar etter legenes kalkulasjoner. Er så utrolig spennende :)

 

Masse lykke til til deg også,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...