Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Jeg la inn et bud på en leilighet- 50 000 under takst. Det var bare jeg som lå inn bud, men selger godtok det ikke, og jeg var ikke villig til å gå høyere. Så la en annen inn bud 2 dager senere- på samme sum som jeg la inn- og så fikk han den! Kan man godta et bud og ikke et annet- på samme sum?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Er vel helt og holdent opp til selger det. Kanskje det var noen i familien eller noen andre han kjente osm la inn det siste budet, og han ville at de skulle få leiligheten?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Kjipent, men; Da hadde han vel tenkt seg om da og ombestemt seg. Fair det...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Hei....selger bestemmer det selv,han trenger egentlig ikke ta til takke med høyste bud heller hvis han ikke vil det. Er som hun over her sier....kanskje det var noen kjente som han ville skulle få leiligheten istedenfor....urettferdig???Ja,mulig det....men det er nå en gang bare sånn...dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå