Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #26 Skrevet 13. juli 2009 det nederste bildet av henne med "tattoo" er jo stempel fra de som har tatt bilde. Men er helt enig med dere, her lukter det google LANG vei!!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #27 Skrevet 13. juli 2009 Bildene av "søsteren" ligger jo ute på en amerikans nettside (proffe bilder brukt i raklame) Noen oppdaget dem, og la en link ut i kommentarfleltet på bloggen. ---Men nå har hun (merkelig nok) sletta den kommentaren. har sletta loggen min, så jeg finner ikke siden, men driver å googler litt, så skal se om jeg finner siden
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #28 Skrevet 13. juli 2009 Oline Fredrikke `venninne fra USA som kan skrive bra norsk, latterlig! ba henne legge ut ett bilde, men det tror jeg neppe skjer
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #30 Skrevet 13. juli 2009 haha, endelig noen som finner noen håndfaste bevis ;-) !! Spørsmål til dere: Legger dere / eller skal dere legge ut bilder av barna deres på nettet ????Jeg er bare ni uker (og noen dager) på vei, men har allerede bestemt meg for å ikke legge ut noen bilder av barnet vårt på nettet... Man vet aldri om bildene blir misbrukt...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #31 Skrevet 13. juli 2009 Til deg anonym 21:24. Jeg bestemte meg for å IKKE gjøre det,men tok ikke lange tiden før jeg gjorde det alikevel hehe
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #32 Skrevet 13. juli 2009 Jeg skjønner at det er vanskelig å la være, siden man blir så stolt og mange (som bor langt unna) sikkert "maser" om å få se den lille... hehe. Men jeg skal virkelig prøve å la vær...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #33 Skrevet 13. juli 2009 Da er det bedre å legge ut bilder på FB, hvor du iallefall har kontroll over hvilkne venner du har. Eller har ei hjemmeside med passord!
Julie- Skrevet 13. juli 2009 #34 Skrevet 13. juli 2009 Jeg er like gammel som henne etter profilen hennes, fyller 20 i september.. Jeg går på KVT, og har i hvertfall ikke sett henne i gangene der:P Nå er det vell mange på KVT jeg ikke har sett sikkert, så det er vel ikke noe konkret bevis:)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #35 Skrevet 13. juli 2009 KVT er da ikke så enormt stort. Tror ikke det hadde vært ei du hadde missa, for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #37 Skrevet 13. juli 2009 Og se hva jeg fant! På Oline sin blogg har stina lousie kommentert at oline ikke får flytte til usa.. Da skal i så fall hun være med! Hehe.. Hvorfor skrive det hvis hun skal flytte selv? http://olifredrikke.blogg.no/1245372366_elsker_florida__.html
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #38 Skrevet 13. juli 2009 Men den bloggen er åpenbart fake den og da. Dette er to venninner som morer seg med å "oversette" noen amerikanske jenters blogger for å stjele oppmerksomheten de så gjerne skulle ønske de hadde selv.
SolstråleneMine<3 Skrevet 13. juli 2009 #39 Skrevet 13. juli 2009 Og denne søsteren Thea Madelen er ikke den samme på bildene! Sjekk øyebrynene til jenten med vannmelonen og jenten med paraplyen som ble tatt rundt 17. mai.. Det er ikke samme jente :/
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #40 Skrevet 13. juli 2009 Ikke bare det, men det er "plutselig" tatt med et annet kamera, alle bildene av søstera, og aldri noen fellesbilder av de. Og vannmelonbildene er hun liksom plutselig 5 år yngre enn fra 17.mai.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #41 Skrevet 14. juli 2009 Så morsomt! Det er sikkert en fjortiss som drømmer om å få baby og flytte til USA. God underholdning uansett!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #42 Skrevet 14. juli 2009 Ja til sommerjobb for 12 åringer! Kan da ikke være eldre enn det??
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #43 Skrevet 14. juli 2009 Det er ikke to venninner. Aller ser at dette er skrevet av samme person, med samme skrivefeil og samme dårlige norsk. Hun har det sikkert morsomt, helt til den dagen noen sporer henne opp for real, og gjør noe med henne som hun ikke hadde regnet med, fordi de ble holdt for narr. Folk er gærne. Hun må passe seg.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #44 Skrevet 14. juli 2009 Herregud,så alle bildene er fake da? Tatt fra andre blogger eller noe? sykt :S
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #47 Skrevet 14. juli 2009 Mange syke folk der ute, men dette tror jeg er laget av et barn. Haha, hun kan ikke stave cheerleader engan. Cherlidering??
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #48 Skrevet 14. juli 2009 Personen har dysleksi.. så det kan vel være i alle aldre. Sykt at denne bloggen er en av de mest leste bloggene på blogg.no ;-b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #49 Skrevet 14. juli 2009 det går an å rapportere blogger til blogg.no , det hun gjør er strengt forbudt!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #50 Skrevet 14. juli 2009 Haha! Søsteren "Thea Madeleine" bor i Oslo, og sånn midt på dagen bare venter de på "Lucas" som skal hente dem fordi de bare skal ta en liten svipptur fra Trondheim og til Oslo for å levere "søsteren". Fins ingen sted i USA som heter "Kissemmee" - Kissimmee derimot, og det ligger i FL. Merkelig å ikke kunne stave navnet på det stedet man har bodd i grunn. Kan ikke oppgi navnet sitt på nettet fordi hun har hatt en forferdelig oppvekst og ikke vil at foreldrene skal ha tak i henne, men å legge ut bilder, fullt navn som Stina Louise og bosted; Melhus, ja, det kan man! Mamma og pappa har nok også besøksforbud skal man tro dette! Hun kjemper for foreldreretten for en jente som åpenlyst er så liten at hun er født i Norge? Siden de flyttet til Norge da "Stina Louise" var åtte år. USA har da null med det å gjøre. Bildet av "lillesøster" er jo helt annerledes lenger ned enn opp. Er ikke samme jente! Den her er jo også morsom (sånn med tanke på at foreldrene IKKE må finne dem) Fordi om vi ikke ser foreldrene våre så mye lenger, er vi glade i de fordi...men får å være helt ærlig, tror jeg ikke de skulle ha fått barn...ivertsfall ikke sånn som tilstanden demmers viser nå! men uansett, jeg har lært ganske mye av det, det er sånn jeg ikke skall bli! ikke vont ment, men jeg vil bli en mor som ofrer alt for barna mine, og jør alt for dem. er det ikke slik det skal være da? jeg og mie fire søsken har blitt enige om det, at slik som de har vært hos oss, skall vi aldri være mot våres omgivelser og barn! og det er vell bra : ) Tore og Linda(pappa og mamma), vi er glade i dere <3 Hehehehehehe! Veldig rart at bestevenninnen Oline Fredrikke heller ikke klarer å skrive "kissimmee" riktig! At ingen av dem vet hvordan det skrives og har dysleksi er vel svar nok! Kult at jenta har t-skjorter der det står "OKLAHOMA" over hele og liksom er på modelloppdrag i Norge! Og mye mer.... Alt er jo åpenlyst uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå