Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 da jeg og min mann har felles data, ønsker jeg ikke at han plutselig kan komme over dette innlegget, som jeg ønsker å skrive... Da det vil stå ting her som jeg absolutt ikke vil han skal lese.. såå er det mulig å legge inn et innlegg her som anonym, uten at han i det hele tatt vil se det?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Han vil uansett ikke se at du er forfatteren, men om han sjekker history kan han se at du har vært inne og lest innlegget, ja og da kan han jo kanskje kjenne seg igjen. Da må du slette history, og jeg har mac så det er sikkert annerledes enn på din pc, som jeg antar at du har. ellers kan jeg forklare deg hvordan man gjør på mac. Hej.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Dersom du bruker Internet Explorer 8, kan du velge å surfe "in private". Da vil ingenting fra leserøkten lagres lokalt på maskinen
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Det enkleste er om du fortsetter å skrive det du ville skrive HER. I denne tråden. Fordi når du skriver overskriften, lagres den (iallefall gjør den det på min PC). Jeg har firefox, da. Og alt jeg har skrevet er lagret. Irriterende, men det ligger lagret alfabetisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå