Kari K. med to søte små Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Jeg har vondt rett under ribbbena, vondet flyttet på seg. Fra høyre mot venstre, og motsatt. Men det er mest vondt på venstre side. Jeg har også litt vondt i hodet, men kanskje det er fordi jeg har drukket lite? I går følte jeg meg uvel, var skjelven og veldig varm. Ble bedre etter jeg hadde spist. Føler meg hysterisk nå. Skal til jordmor i morgen tidlig, vente til da, eller ringe føden nå..? Siste kontroll var for ca en mnd siden, å da var det litt spør av protein i urinen. Blodrykket var fint. Jeg er i uke 24 i dag, og er førstegangs. Noen andre som har hatt svangerskapsforgifting? Erfaringer å komme med?
Kari K. med to søte små Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. juli 2009 dytter litt på denne jeg:)
tintafant-m/2 jenter Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Hadde jeg vært deg, ville jeg i hvert fall fått målt BT på nytt..
tintafant-m/2 jenter Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Litt kjapp med lagreknappen... ring føden og forklar situasjonen. Jeg tok ikke tegna alvorlig og ble innlagt. Sv skapsforgiftning må tas på alvor.
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Nei, ingen tegn til svangerskapsforgiftning. Høyt blodtrykk, proteiner i urin, hevelser i bena har du jo ikke...Spor av proteiner har vi alle sammen i urinen... http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&parentid=1663&menuid=1673&documentid=2651
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 Kan hende du har lavt jernlager i kroppen?Det er ikke uvanlig når man går gravid. Men er du usikker så ring føden og hør hva de sier.Tror egentlig at det går greit å vente til kontroll imorgen. Lykke til! Mvh
solis Skrevet 13. juli 2009 #7 Skrevet 13. juli 2009 Jeg ville ringt med en gang, - hvis du ikke har gjort det allerede. Jeg fikk svangerskapsforgiftning uten å ha hatt hverken høyt blodtrykk, proteiner i urinen eller hevelser. Hadde bare vondt under ribbeinet og følte meg generelt ganske uggen. Ikke for å stresse deg eller noe, men best å ringe hvis du er urolig. Lykke til!
tintafant-m/2 jenter Skrevet 13. juli 2009 #8 Skrevet 13. juli 2009 Forstod det slik at blodtrykket va fint på forige kontroll, og da kan det godt ha steget til nå. Ser ikke at hun har skrevet noe om hevelser i beina heller, mulig jeg leste for fort. Om hun er nervøs, må det være bedre å sjekke det enn å gå og lure.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå