Endelig_mamma<3 Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Noen her fra indre østfold og som er hjemme for tiden med en liten en?
Endelig_mamma<3 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2009 Jeg er fra Spydeberg, opprinnelig fra Askim. Lenge siden du fikk en liten en. Min kom i slutten av mai:)
eplepeple Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Halve slekta er fra indre bor selv i Fredrikstad Fikk ei datter 20. mai.
Endelig_mamma<3 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2009 Fikk du henne på fredrikstad? Jeg ble lagt inn den 19. så da var jeg nok der da du fikk henne:) men jeg lå på B3.
eplepeple Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 Jupp, ble lagt inn natt til 20. mai. Lagt inn på B7 men fødte på B3 etter mye drama he he Fornøyd med oppholdet?
Endelig_mamma<3 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2009 Jeg er veldig fornøyd med oppholdet, syns de på B3 var helt fantastiske:) Hadde en fantastisk jordmor:) Hva syns du om oppholdet da?
eplepeple Skrevet 17. juli 2009 #8 Skrevet 17. juli 2009 Enig, hadde med meg noe personale fra B7 siden det ble sånn "hastetur" ned på B3, men hadde også personale fra B3. Alle var bare fantastiske engler ) kan ikke få rost folka nok. Synes det er så mange som klager. Er glad for å kunne være en av de spm er fornøyd. åper jeg kan føde på B7 hvis det blir en neste gang Hvordan går det med minsten da? Noe artige mor-barn-aktiviteter i Indre Østfold? Jenta mi er stort sett glad og fornøyd. Spiser litt lite i forhold til andre, men hun virker frisk og rask så da får det være med den maten he he
Endelig_mamma<3 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. juli 2009 Hadde besøk av ei fra B7 en dag, for det var litt hektisk på B3, ho var kjempe koselig,men jeg syns det var veldig god oppfølging og de tok veldig godt vare på oss der, så jeg har ingenting å klage på. Men det er alltid de som klager vi hører om, for de er så opptatt av at folk skal høre hva DE mener..men jeg er STOR fornøynd:) Han vokser seg stor og sterk.. hehe. gått opp 2 kg på 7 uker:) så jeg er fornøyd. Har hatt litt problemer med bæsjing, skikkelig magevondt, det har ikke vært gøy, men han har fått soneterapi og massasje så i dag så bare bobla det bak og han fylte HELE bleia.. det var deilig:) Har ikke hørt om noen aktiviteter.. syns det er litt dårlig. greit nå når det er ferie, men når den er over så sitter man jo bare der da og venter på at folk skal komme hjem fra jobb og det er litt kjedelig i lengden.. Så lenge jenta di er blid og fornøyd så er det sikkert ingenting å bry seg om. min er et matmonster, din er mer fin spist.. ingen er like:)
eplepeple Skrevet 18. juli 2009 #10 Skrevet 18. juli 2009 Kjenner meg igjen i det med bæsjinga. Minsten er treg i magen. Går 3 og 4 dager mellom hver bæsjebleie og det er ikke bra når hun får mme. Vi gir litt sviskesaft vi. Men hvis det ikke blir bedre så burde hun få noe behandling av noe slag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå