Gå til innhold

utbrent og lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

har snart fire barn, fire tete barn, så eg har ikke hatt tid til å jobbe og sånn imellom.

har nett hatt ei uke fri og fore vekk en tur, kom heim til ett hus som stod på hodet og en klæssvask uten like, pluss en haug med prosjekter eg sku ta før babyen kommer, som eg lissom skulle ver helt opplagt ti når eg kom hjem. men nå er eg til bake i det samme marerittet igjnn der eg ikke orker å gjøre en ting i huset eller med ungene. ka skal eg gjør

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får så dårlig samvittighet for av og til så skulle eg ønske at vi ikke skulle ha en til, enda eg er veldig glad ii babyen allerede, men eg skjønner ikke koss eg skaal klare alt

Skrevet

Fordel litt mer ansvar til gubben!

Skrevet

han kommer som regel hjem etter at ungene er lagt seg, vier avhengige av overtid

Skrevet

fire unger på ei inntekt kiper på lommeboka og

Skrevet

Ikke legg opp til så mange "prosjekter" og senk lista for hvor ryddig det skal være i huset osv. Og finn deg noe å gjøre utenom å bare være mor og husmor.

Bl.a de 4 yngste av våre 8 er også på under 5 1/2 år, men vi har hele veien byttet på å jobbe/studere og være hjemme med ungene og har også delt på arbeidet hjemme, så har aldri vært "bare" mor/husmor på den måten du høres ut til å ha vært. Kan godt skjønne du blir lei da.

Skrevet

har det på ingen måte ryddig og fit, orker jo ikke å gjøre en ting, søppelspannet er fullt første uka, har overfyllt i alt av skap og kott, men må rydde plass til ungen og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...