Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Vits nr 1: Det var en gang en gammel dame som bodde inne i skogen alene med katten sin. Damen var ensom og en dag sa hun til katten: Jeg skulle ønske du var en ung og pen gutt og at jeg var en ung og pen jente! Tilfeldigvis satt det en fe i nærheten og hørte bønnen til den gamle dama. Feen syntes så synn på damen, så hun oppfylte ønsket hennes. Den gamle damen ble en ung og vakker jente, og katten ble en ung og pen gutt. Jenta ble jo oppover ørene forelsket og da sa gutten til henne: Ja, nå kan du angre at du kastrerte meg i fjor sommer! Vits nr 2: En gjeng med golfspillere er samlet i garderoben. En mobiltelefon ringer, og en mann svarer den "høyt talende", mens han snører skoene sine. Alle andre kan dermed lytte til samtalen; Mann; HALLO ! Kvinne; Hei kjære, det er meg. Er du i klubben ? Mann; Ja Kvinne; Jeg står på aker brygge og har funnet en skjøøønn lærjakke. Den koster bare 7.500,- kr. Er det OK at jeg kjøper den ? Mann; Ja da, naturligvis, hvis du liker den så godt, så. Kvinne; Siden jeg har deg der, så var jeg også innom Mercedes, for å få montert en ny stjerne. De hadde akkurat fått inn 2007-modellen, og de hadde en kjempestilig sort SL500. Akkurat en sånn jeg alltid har ønsket meg ! Mann; Hva kostet den ? Kvinne; 2.200.000,- i standard utgaven. Mann; OK, så kjøp den da, men til den prisen må du få med vinterdekk ! Kvinne; Tusen takk, kjære. Du er nå søt og. Så var det bare en ting til. Det huset vi så på i fjor er til salgs igjen til 10.500.000,- kr. Mann; OK, tilbyd dem bare 10 mill. kr. De vil de sikkert akseptere. Hvis ikke så gi dem de siste 500.000,-. Det er jo en OK pris. Kvinnen; OK. Vi sees senere. Jeg elsker deg. Mannen; Ha det bra. Jeg elsker deg også. Telefonsamtalen slutter. Alle de andre mennene i garderoben stirrer måpende på ham, inntil mannen sier med et stort smil; ER DET NOEN SOM VET HVEM SOM EIER DENNE TELEFONEN ??? Vits nr 3: Per og Ola hadde vært på epleslang.. Da de var på vei hjem, gikk de forbi kirken. Ola: La oss gå opp i kirke-tårnet og fordele eplene mellom oss. Per: Ja, det gjør vi! På veien opp trappa mistet de 2 epler! Ola: ¨pytt pytt¨de tar vi på veien ned igjen! Da de var kommet opp i kirke-tårnet begynte de å fordele eplene mellom seg: ¨En til deg, en til meg, en til deg, en til meg ¨ Da kirke-tjeneren gikk forbi trappen, hørte han der oppe fra: ¨En til deg og en til meg¨ Da sprang kirke-tjeneren for å hente presten å sa: ¨Jeg hørte gud og djevelen fordele sjeler i mellom seg!¨ Da følgte kirke-tjeneren presten bort til trappen for å bevise at han snakket sant! ¨Ja sannelig, sa presten helt forbauset!¨ De gikk opp over i trappen for å se hvordan gud og djevelen så ut. Menst de gikk i trappen hørte de plutselig: ¨å en til meg, sånn! Da mangler vi bare to der nede i trappen¨ Vits nr 4: To homser ligger å elsker i parken. Det er mørkt som i graven, og de sier til hverandre: Jeg elsker deg. Jeg elsker deg også. Du er fantastisk. Du også. la oss møtes møtes her hver dag, jeg bor i Voldsgate. Fy faan, jeg også... nr 150 Det er ikke mulig, jeg også... Pelle? Pappa? Vits nr 5: En gammel mann skal ta toget, og havner i en kupe sammen med en punker. Punkeren har grønt hår, hanekam, og alt som ellers hører en punker til. Den gamle mannen og punkeren sitter lenge stumme og ser på hverandre, men etter en at toget har kjørt en stund utbryter punkeren "si meg, ditt gamle fjols, har du aldri gjort noe sprøtt i ditt liv?" . Den gamle mannen sitter like rolig mens han stirrer intens på punkeren før han svarer. "faktisk så har jeg det. Da jeg var ung knullet jeg engang en høne, og nå sitter jeg her og spekulerer på om du er min sønn..."
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Noen som har noen gode vitser på lager?? Har lyst å le litt....
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Hehe, jo var j noen morsomme der da!! Favoritten min er; "En blind mann var ute og gikk i byen med førerhunden sin. han instruerer hunden om å gå til nærmeste klesbutikk, og hunden følger ordre. Midt i butikken stopper han opp og tar hunden i halen og slenger den noen ganger rundt over hodet. En ekspeditør kommer forferdet springende og lurer på om han trenger hjelp til noe. "Neida", svarer mannen rolig- "jeg bare titter litt!"
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 haha: pelle? pappa? Husker ikke denne ordrett men jeg skal prøve å få frem budskapet : To svensker var på jungelsafari, plutselig ser de hodet til en mann inne i gapet på en krokodille, den ene svensken snur seg mot den andre og sier, haha se på den sossen i LaCoste sovepose da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå