Mammas lille venn heter Liam Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Nå synes jeg begeret er nådd. Hvor mye skal en tillate her inne? Det er for all del lov å lufte sine tanker og komme med konstruktiv kritikk. Vi har ikke samme meninger, opplevelser eller følelser, og det er det som gjør oss til den vi er. At noen ønsker råd og veileding ved å kunne være anonym, synes jeg er en fin ting. MEN, da synes jeg det også skulle kunne gå ann å vise såpass respekt overfor andre at en skjønner at ikke alle innlegg er til for å komme med dritten sin, eller lage lignende innlegg hvor en nedlater andre personer.
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Helt enig! Virker som det florerer av hissige,bittre småunger her egentlig,eier ikke sympati eller forståelse for andre!
V.A.B Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Så enig... det tar helt av her til tider, er liksom lov å lire av seg alt mulig.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Virker dessverre ikke som de sitter og overvåker alle innlegg her inne gitt. Men hvsi man føler noen tråder går for langt skal man sende link til innlegget til denne adressen, står det på skravle; [email protected].
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 Hva sikter du til? Jeg finner ingen plasser der èn person blir hengt ut?! :S Men er helt enig, ALT er liksom lov, fordi moderator ikke følger godt nok med! Mange debatter burde vært stoppet for lenge siden!!!!!!!!
Småtorsk Skrevet 13. juli 2009 #8 Skrevet 13. juli 2009 Jeg sendte for en uke eller to siden siden en lang mail til moderator om problemene her på anonymforum. Der la jeg også ved en del likner til tråder med rein mobbing. Har, som venta, ikke fått noe svar. Siden den gang har det ikke akkurat blit tbedre heller: Som eksempler på stygge mobbetråder kan man nevne hetsinga av Ina og denne ekle nye tråden om drapsofferet Martine, i tillegg til stadig tilbakvendende usaklige rasistiske tråder. I tillegg er jo tilsvar som f.eks. "Fy faan så dum du er! Håper du aborter/barnevernet tar barna dine/gubben forlater deg" o.l. nærmest vanlig debatteknikk her inne. Men folk fortsetter jo å besøke forumet, så eierne håver inn penger i annonser o.l. De ser vel ikke noen grunn til å ta redaktøransvaret alvorlig og forhindre mobbing da. Drittforum, egentlig.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #10 Skrevet 13. juli 2009 Få tilbake anonymknappen på Krangle, så kan bråkmakerne holde seg der inne!
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #11 Skrevet 13. juli 2009 Jepp, er ett dårlig forum i grunn. Jeg har vært her ett fåtall ganger, pga jeg ble tipset om at JEG ble disset... At moderator ikke "henger" mer her inne, er jo sykt, jeg har bare på mine småbesøk sett MYE som er sjokkerende! Om innvandrere, døde mennesker, psykisk syke (ikke bare meg altså) osv... At det i det hele tatt er lovlig med ett forum der man kan være anonym er sykt. Et diskusjonsforum hvertfall. Nei altså, jeg sverger til skravle:)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #13 Skrevet 14. juli 2009 Vel da prøver jeg denne; Moderator er ei forpult geit som ikke kan gjøre jobben sin fordi hu har en iq mindre enn en mongo! Så får vi se hvor lenge denne blodfornærmelsen blir stående?? Jeg vedder en tusenlapp på at den ikke blir fjernet i dag! Noen som tørs å vedde imot????
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #14 Skrevet 14. juli 2009 Og jeg hadde rett........ Geitene er ikke ferdige med å gresse enda ser jeg.........
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #17 Skrevet 15. juli 2009 Moderator har vært her i dag og fjerna ett innlegg iallefall,så de er her hehe
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #18 Skrevet 15. juli 2009 Det var enda godt. Får håpe han fjerner slike innlegg som: Jeg tror bestefar drømmer seksuelle drømmer om meg. Hvor personen etterligner et annet innlegg. Å spøke med seksuelle overgrep, ER å gå for langt.
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #19 Skrevet 15. juli 2009 Ja er MYE som bør fjernes,folk eier ikke skam til tider! Skulle av og til det var ett forum for små drittunger
Webmaster Espen K. Skrevet 15. juli 2009 #20 Skrevet 15. juli 2009 Hei alle sammen, Av forskjellige grunner har vi vært litt lite til stede, men vi prøver å bedre på det. Og ja, det er endel vi må- og bør fjerne, men det fjerner ikke ansvaret til den enkelte. På eksemplet fra i går og i dag slettet jeg hele tråden bortsett fra tråd-starten. IP-adresser er registrert og hvis vi blir kontaktet av politiet vil vi vurdere å overlevere IP-adressene sammen med kommentarene. Når det er sagt vil jeg gjerne presisere at det kun er i ekstreme tilfeller at vi vil overlevere denne informasjonen til politiet. Ha en fin dag med mye anonym posting, Hilsen Espen Klem
mamazon <3<3<3 Skrevet 15. juli 2009 #21 Skrevet 15. juli 2009 Jeg vet ikke om det hadde hjulpet, men kanskje det hadde vært en idé å legge ut et sett med vanlige debattregler/nettikette øverst i hvert forum, evt. link til? Mange andre debattfora har dette. Se her f.eks: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Nettikette
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #22 Skrevet 15. juli 2009 Unnskyld språket, men hvordan i helv... er det mulig å være her inne idag, og så la tråden om drapsofferet bli stående???
V.A.B Skrevet 15. juli 2009 #23 Skrevet 15. juli 2009 Folk melder seg jo som moderatorer og, nå bør dere få ut fingeren å "ansette" noen. Er det mulig å være så treige? Skjerp dere!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #24 Skrevet 15. juli 2009 Jøss, geita var innom, men geitekommentarene mine fikk stå i fred??? Hadde nesten-ikke-eksisterende modden det virkelig så travelt med å komme seg ut i sola og utepilsen igjen?????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå