Gå til innhold

Da er bryllupet overstått, en perfekt dag!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lykkelig, bryllupet var bare perfekt, alt gikk i klaff, og jeg har fått mange tilbakemeldinger om et perfekt bryylup som varte til kl 04!! Kjolen ble vakker, skal laste opp et bilde... Ikke noe negativt, alt nydelig... Flere detaljer gis senere, nå er helsestasjonen for tur med vaksinasjoner... tilbake til hverdagen!!! Takk for alle gode råd... dere hjalp meg virkelig! Og lykke til til alle som fortsatt driver med planlegging!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!!!

Kjempegøy å høre at alt gikk bra, har jo fulgt med litt på forberedelsene dine her inne, ikke minst kjoledramaet!!! Så da er det ekstra gøy å vite at alt gikk bra til slutt:)

Her er forberedelsene i sluttspurten; 25 dager igjen i dag!

Skrevet

Ja, kjolen var klar fredag morgen, og ble aldeles nydelig!! Lykke til! Mye som mangler?? Så du bildet mitt?

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Gratulerer så masse=D Flott å høre at alt gikk som det skulle=D E vil gjerne se bilde;)

Skrevet

Så ikke noe bilde nei? Vil veldig gjerne se hvordan det ble!!!

Ting begynner å komme på plass her! Kjolen min er fin og i hus, mannen har dress og datteren har fått nydelig, rød kjole fra DHGate- alt leveres på renseri for damping. Ringene er i hus, pynt, bord og stoler og lokale i boks. Menyen er spikret, og handlelister skrevet. Bil og transport planlagt og hotell for bryllupsnatten bestilt og betalt. Overnatting og transport for gjester er under kontroll og handlelisten for IKEA ligger klar for de siste tingene.

Meeen.... Min søsters kjæreste skulle være fotograf, og vi fikk vite i dag at de har gått fra hverandre, så vi har en liten praktisk utfordring der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...