Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Vi holder på å pusse opp uthuset for å få bodplass og gjesterom. Jeg ønsker meg større hus og kunne egentlig tenkt meg å bygge ut huset for å få større stue nå som vi blir fire. Har også bare to soverom. Ikke plass til garderobeskap heller. Vi skulle tegne og planlegge nå,og mannen mente jeg var uinteressert,men jeg syns uthuset blir knall,men kan ikke la være å tenke på det upraktiske huset vårt. Det s selvfølgelig mye større jobb å bygge ut,det er mur som må rives og det vil koste mer og bli en mer komplisert søknad. Vi blir ikke i det huset for evig heller. Så nå bare gikk han fordi han mener jeg bare drømmer og ikke er glad for all den jobben han gjør med uthuset. Jeg er jo det...så nå er jeg bare lei,egentlig.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Hvis dere ikke har planer om å bli i huset, så hva er egentlig vitsen i å utvide stua? Blir veldig dyrt, for veldig lite. Og med utboden så har du tre soverom. Trur jeg også hadde blitt litt snurt hvis jeg hadde arbeidet som bare det for å pusse opp uthus til ekstra soverom og bod (sikkert noe som du har tenkt lenge på og ønsket, kanskje mast litt), så hadde bare partneren min gått og klaget og sukket over at stua ikke var bra nok i tillegg. Sett heller pris på det du har. Har du behov for så mye ekstra kan du jo kombinere det nye soverommet med et lekerom eller noe for barna?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå