Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 1 åringen min er en engel. Har aldri hatt problemer med legging og han har sovet hele natta fra han var 4 måneder. Men når det gjelder dagtidsoving har vi nesten alltid hatt et problem. Ungen sovner uten en lyd. Sover 45 minutter, og våkner like trøtt som da han sovna. Jeg kan stille klokka etter han. Før kunne vi gi han to sånne dupper i løpet av dagen, men nå er det umulig. Han vil ha bare en blund. Så når vi legger han 11.30 og han våkner 12.15 er dagen ødelagt. Han er trøtt og grinete da resten av dagen. Jeg er DRITT lei!! Når han først har våkna er det umulig å få han til å sovne igjen, og jeg vet at nok en dag er ødelagt. Faen altså! Hvordan i helvete får jeg han til å gå i dypere søvn slik at han ikke våkner i overgangsfasen da?! Jeg er lei av å ha sur unge! Veit at små babyer har problemer med dette,m men trodde da 1 åringen har vokst det av seg.. tydeligvis ikke. Noen ganger sover han 2 -2,5 time og da har vi det sååå fint resten av dagen, så jeg vet godt at han er trøtt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå