Gå til innhold

Hva fikk dere i bryllupsgave fra foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så et innlegg på brylluo der det nevnes at 10 tusen er passelig....Hva fikk dere egentlig?

Er selv ikke gift enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk 10000 + at de betalte live musikk, solist i kirken og diverse andre småting :)

Skrevet

Vi fikk 5000 kr fra hvert av foreldreparene..+++++++ Masse økonomisk hjelp til selve bryllupet... Sikkert for 20000 kr...De kjøpte kjole, vin, bordpynt , duker osv...

Skrevet

Vi fikk 10 000,- + et maleri fra mamma.

Svigerfar kjøpte moccamaster. Og svigermor ga oss 3000,- noen uker etter bryllupet.....

Skrevet

Enm stor pengesum + en sentimental gave.

Arve smykke.

Skrevet

Vi fikk 50 000 totalt av mine foreldre som er skilt, og rundt en 20 tusen totalt av svigers.

Skrevet

Av hans mor - 3000,-kr

Av hans far - gavekort på 1200,- på kunstbutikk

Av min mor - 20.000,-kr

Av min far - ingenting.

Skrevet

Vi fikk dekket hele bryllupet av foreldrene våre, pluss at vi fikk en stor sum til innkjøp av bruktbil=) Følte oss ganske så priviligerte da ja;)

Skrevet

Me fikk 1/3 av mine foreldre og 1/3 av mine sivgerforeldre til å betale festen med. Me fikk også ein del utenom. Syns det er heilt greit eg. Eg gifta meg ikkje for å få mykje av mine foreldre............eller svigerforeldre, men fordi eg elsker mannen min og ville ha det offisielt ;)

Skrevet

jeg signerer mammsen fikk tulle 060606 ... vi fikk også 1/3 av mine foreldre og en 1/3 av svigers til og betale festen ....ellers enig i resten du skriver også :))

Skrevet

Vi fikk middagsbestikk i sølv til seks personer fra mine foreldre og til seks personer fra hans foreldre. Også fikk vi 20 000 til selve bryllupet fra hans foreldre og ca 10 000 fra mine foreldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...