Celeste85 Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Gra-testen for 2 dager siden var svak, men tydelig. I dag var den akkurat samme. Skulle ikke egentlig testen bli sterkere på et par dager? Skal ta ny test på onsdag. Har graviditetssymptomer akkurat som sist måned, men det endte i SA 5+1. Håper noen kan komme med noen postitive erfaringer:)
snuppelura-jente10 Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Akkurat slik var mine også, etter et par dager orket ikke mannen å se de svake strekene som bare gjorde meg i tvil. Så han kjøpte en digital som det sto gravid på. Kjøp en slik, så slipper man å lure. Husk, på g-testene trenger man bare å se en strek, så jeg tror du er gravid:-) Lykke til!
MissMe*med*lillegutt Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Hvordan test tok du? Sånn billigstrimmel? Hvertfall så testa jeg meg en dag med billigstrimmel og fikk svaakt positiv.. Testa igjen noen dager senere, både med CB og billigstrimmel.. CB`en var kjempe sterkt positiv, mens billigstrimmelen var fortsatt like svak.. Har hørt om flere som bare får svake streker på billigstrimlene.. Uansett, jeg tipper hvertfall du er gravid
Celeste85 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2009 Tusen takk folkens:) Det var godt å høre! Testa med billigstav fra billigtester.no Har tatt de før, og de har vært sterke, men jeg vet jo ikke nøyaktig IKM dagen denne måneden siden jeg hadde SA sist, men symptomene lyver ikke. Brystene går det nesten ikke an å ta på, kommer meg ikke på do, tisser ofte, ja dere skjønner;) Håper den er sterkere om et par dager. Bor på et lite sted så kan ikke gå på apoteket å kjøpe test. Må evnt bestille her inne, og det tar noen dager. Får se hva jeg finner på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå