eplepeple Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Tulla mi har siden hun ble født snudd seg over på siden selv. Har tenkt at muligheten er der for at hun plutselig triller rundt på magen sin. Og da jeg skulle mate henne i natt, hadde hun rullet rundt på magen selv (hun lå på et krabbeteppe på gulvet). Hun er bare 7,5 uke. Er ikke det litt tidlig da? Når er det vanlig at de gjør dette til en vane? Noen som vet?
Underveis --> Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Denne synes jeg er fin til slikt :-) http://www.lekegrinda.com/det01.shtml
Babyønske �� Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Hun har sikkert ikke rullet bevisst. Spørs om hun bare har mistet balansen når hun la seg over på siden. Det er ikke vanlig at de ruller bevisst fra rygg til mage før en gang mellom 4. og 6. mnd. Min gutt rullet ikke helt rundt før han var 5 1/2 mnd, og da hadde han forsøkt og fått det til sånn halvveis siden han var 4 mnd. Nå har han altså knekt koden og ruller seg over hele tiden, både natt og dag. Men selvsagt klarer han ikke å snu seg tilbake, så han ligger en stund på magen før han blir illsint og må snus til rygg igjen. Og sånn går no dagene.......og nettene.
eplepeple Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2009 Ahhh takk for svar finfin nettside
Lise---83 Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Ungen min snudde seg fra mage til rygg da han var ca to uker. Gjorde det vel kanskje 5 ganger de første 10 ukene, så ble det mer regelmessig. (kanskje ikke bevisst, men det kan jeg jo ærlig talt ikke vite)
CAT77 Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 Min gjorde dette fra 11 ukers alder. Og det var klart bevist, for hun gjorde det igjen og igjen og igjen på gymmatten sin!
eplepeple Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2009 Det kan jo være at de gjør dette bevisst ja. Noen er tidlig ute med noen ting. Jeg har ventet på at det kunne skje siden hun til stadighet ligger på siden. Hun sover i vogn-bag i senga fordi hun hver natt flyttet seg på tvers i senga. Aktiv lita frøken )
Sunnybeach4gull :) Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 Heia ;-) Kan være d e bevisst så tidlig, men mest sannsynlig e d bare et "uhell" ;-) gutten min gjore d også i den aldern, men snudde sæ ikke bevisst fra rygg til mage før han va 3.5 mnd ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå