SuperKlar86Gravid Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Lager en sånn jeg. Kunne ikke se at det var noen her ... Har IKM ca 30 juli. 11 pp nå... Har vell El va 16-17 juli... Andre her med ikm uke 31 ???
~\/ero~ Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Jeg har også ikm i uke 31. Tror det rundt den 31 juli. Er i 1pp og er ikke helt sikker på hvor lang syklus jeg har, men tror den er på rundt 35 dager. Det var den iallfall sist jeg ble gravid. Regner med å ha el nå til helga. Men har ikke hatt noen pillefri mnd før vi begynte å prøve. Så er ikke sikkert ting er som det skal igjen enda. Har ikke så store forhåpninger.
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Har IKM 1. august!! Etter å ha prøvd siden september 08 er jeg bare redd for å håpe for mye for hver pp. Siste syklus nå var på 44 dager. (men alikevel to uker kortere enn forrige pp) Så det spørs om jeg blir gravid når syklusene er såå lange... Noen andre her som vet om noen som har hatt så lange sykluser men alikevel har klart det?? Vi får vel bare gjøre så godt vi kan og håpe på det beste
JKM09 Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Har ikke vært borti så lang syklus men søsteren min hadde ca 35-40 dg syklus og hun ble nå gravid:) Bare å finne el veit du. Jeg har det omvendt- har fått korte sykluser etter MA i jan. Fant el på dag 9 denne gangen, så jeg forventer faktisk TR neste torsdag men holder meg på uke 31 likevel, siden syklusen min er litt tullete enda. I dag er det 6 dpo har har en merkelig stikking, nesten som iling på høyre side der nede. kjennes skikkelig godt. Husker ikke hvordan det var da jeg var sist gravid. Tør fortsatt ikke å håpe sia man bare blir skuffet hvis det ikke gikk bra likevel. Noen som vet hvor tidlig man kan teste? vet noen har testet på 10 dpo...
SuperKlar86Gravid Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2009 dytter ditt på denne... Er vell flere som har Ikm i uke 31 her? Dette pp ( nr 11) har jeg da brukt pre-seed. Er spent på om det kan ha gjort utslaget. Vi har vertfall hatt bra med sex denne mnd. Hadde EL rundt 17, og hadde sex 9,13,15,17, og 19. Så håååper at den kan sitte nå....
SuperKlar86Gravid Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2009 og vi dytter litt til ! :0)
Mamalari Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 Jeg tror jeg hører til her. Litt usikker på syklusen, men regner med ha ikm i løpet av uke 31. Vi er bare i 1pp. Neste uke blir nok ei spennende uke:)
micomedspire:) Skrevet 20. juli 2009 #8 Skrevet 20. juli 2009 Henger meg på denne jeg også! Første gang jeg prøver meg på disse sidene:) Men får jo mange svar på ting jeg lurer på... Har prøvd siden sep08, hadde en SA da... Har for første gang prøvd meg på eggløsningstest forrige uke og jeg var sikker på EL onsdagen, men den var helt tydelig på fredag. har IKM onsdag 29. Nå håper jeg viiirklig det er noe!! Venter bare på tegn til at jeg kan være gravid.. Da jeg tok EL testen på fredag så jeg at det var to små blodspor på papiret, noen som vet hva det kommer av.....? >håperpåaprilbaby:)<
♥Babyklar♥ Skrevet 20. juli 2009 #9 Skrevet 20. juli 2009 Man kan få litt blod når man har EL - mange sier at da er man ekstra fruktbar;) Får håpe det gjelder for deg, metz:) Jeg har ikm 2. august, og er faktisk i pp 33.. Nå må det da klaffe snart:)
micomedspire:) Skrevet 20. juli 2009 #10 Skrevet 20. juli 2009 Tusen takk for svar, det hørtes jo ikke dumt ut! Veldig spennende dette! Håper og håper som bare det! Er bare så utrolig leit å bli skuffet gang på gang, så prøver la være å tenke for mye på det men det er ikke lett!! Håper det klaffer for oss snart ja!
SuperKlar86Gravid Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. juli 2009 Egentlig ganske positivt at det ikke er så mange på tråden denne gangen, det jo bety at mange av de som jeg har vært i samme uke med i månedsvis endelig har fått klaff Jeg er kjempe spent denne gangen. Lurer virkelig om Pre-seed kan ha vært tingen for meg Er bare 4 Dpo ca, så uansett alt for tidlig å kjenne noen ting... Lykke til alle sammen! Håper å se mange positive tester til uka!!
Putzie Skrevet 22. juli 2009 #12 Skrevet 22. juli 2009 Er i pp 16 nå. Er veldig usikker denne pp da TR var 5 dager lenger på besøk enn vanlig.. Altså 12 dager.. Så da er vel hele syklusen endret. Ikke testa EL. Siden sist har jeg vært hos legen. Bl.pr viste bare dårlig med jern. Er henvist til gyn. på SØF. Gruer meg litt til det..
SuperKlar86Gravid Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 22. juli 2009 Skjønner at du gruer deg, men samtidig blir det sikkert ok å få sjekket skikkelig? . Jeg har på en måte prøvd like lenge som deg, men jeg mistet. Så er i teorien 11 pp etter Sa da... Jeg fikk en blødning i går, 4/5 dpo... Har fortsatt litt i dag. Ikke mye, lyse rosa... Lurer fælt på om det kan være en festeblødning, men tørr ikke tro noe. Men på den andre siden, om det ikke er det, hva er det da? Tr kan jo ikke komme 10 dager før tida?? Når skal du til gyn da Loppa?
micomedspire:) Skrevet 22. juli 2009 #14 Skrevet 22. juli 2009 så spennende a! får virkelig håpe det er en festeblødning:) er så sliten av å hele tiden "kjenne" etter evnt symptomer nå... klarer ikke la være!! har så innmari lyst til at det skal klaffe denne gang!!!
Putzie Skrevet 22. juli 2009 #15 Skrevet 22. juli 2009 Joda, det blir bra å få sjekket det Har ikke fått time enda. Jeg ble ikke prioritert. Innen 3 mnd stod det. Krysser fingrene for festeblødning hos deg
JKM09 Skrevet 24. juli 2009 #16 Skrevet 24. juli 2009 Sitter på ferie nå å skriver. Hadde egentlig IKM i går men ikke antydning til TR. Tok test for ett par dager siden på ettermiddagen men sånn strimmel (a billigste sort) fra billigtester. den var veldig negativ... ikke antydning engang. Ble kjempeskuffa for brystene mine har vært usedvanlige ømme, stikkende og kløende. og i stede for murring har jeg hatt stikking på høyre side. Ja ja bedre lykke neste gang... bare å vente på den hel%¤#""#¤%%&& mensen! Blir så frustrert og lei meg. Prøver å la være men er ikke så enkelt. Savner gutten som vi mistet så utrolig mye og i går gråt jeg når vi skulle legge oss. Kom bare kastende over meg... han skulle ha vært en mnd gammel nå! Trodde ting skulle bli lettere med tiden, ikke mer frustrerende! Men det er kanskje sånn at når man ikke blir gravid igjen så blir man ekstra frustert over det som skulle ha vært. Lykke til alle dere andre i kommende uke... Ønsker flest mulig over i første semester:)
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #17 Skrevet 24. juli 2009 IKM på mandag. Har fått svaake utslag på billigtester to morgener på rad nå. Hadde rosa utflod ca 7 dager etter EL, opplevde dette ved forrige graviditet også -så håper det var en festeblødning. Men tør ikke håpe for mye før testen gir et skikkelig utslag. Spennende! Lykke til alle sammen!
*babydrøm* Skrevet 24. juli 2009 #18 Skrevet 24. juli 2009 Hei! Jeg er ny her på BIM. Er i første pp og tror jeg har IKM onsdag/torsdag 29/30 juli. Er så utrolig spent og synes dagene går vanvittig seint. Det eneste som er annerledes denne gangen før en evt mens er at jeg bruker vanligvis å bli veldig sår på brystvortene før mens, men denne gangen har jeg vondt på sidene av puppene. Kjenner kjertlene er store og ømme. Så har jeg fått en del kviser. Men alt dette kan jo være pms. Lykke til alle sammen. Spennende dager i møte!
micomedspire:) Skrevet 24. juli 2009 #19 Skrevet 24. juli 2009 ER SÅ SPENT!!! Tenkte ta en test i morgen tidlig, har ikm på onsdag.... så synes vel egentlig det er litt tidlig... kanskje jeg heller skal prøve vente til mandag.. er så redd for å bli skuffet.... Lykke til alle sammen!!
Molait Skrevet 25. juli 2009 #20 Skrevet 25. juli 2009 Er det noen ikm uke 31 liste ute eller? Finner ikke jeg og vet det er så mye rot når alle legger ut lister... Har selv ikm 31/7. pp whatever!!! Regne med de før gravid og mist for man prøvde da og sitter nå uten baby! Føler ikke en dritt jeg. OG nesten sånn at samma kan det være. Orker ikke gidder ikke være gravid og alt det styret der likevel. Er de pp jeg har følt slik jeg faktisk har blitt gravid..hehe. Nei men man går på hver nye pp med friskt mot og "denne gangen...denne gangen sitter den" selv om man for hver pp også starter planlegge neste pp for ha sex rundt el hjelper tydligvis lite!! Hørtes ikke frustrerende ut det der?? hehe Nei bare begynner bli lei hele babyprosjektet. Prøving og graviditet skal jo være en spennende og koselig tid. Synes begge deler er mas og planlegging og manglende glede over et evt svangerskap, da man har vært gjennom noen kjipe ma/sa.
~\/ero~ Skrevet 26. juli 2009 #21 Skrevet 26. juli 2009 Hvordan går det med dere? Noen symptomer? Fra imårra er det uka vår. Blir ei spennende uke=) Jeg reiser på ferie idag, så tok en test. Der var det en svak rosa strek! Håper dere alle har fått postitiv test innen jeg kommer tilbake=) Lykke til med testingen
JKM09 Skrevet 26. juli 2009 #22 Skrevet 26. juli 2009 Å der kom TR på siste dagen min i ferien. Tror den ventet til jeg kom hjem hehe! Går nå over i 5.pp. Lykke til allesammen, og gratulere til alle som har fått spire i babyhuset:)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 26. juli 2009 #23 Skrevet 26. juli 2009 Hei på dere jenter! Jeg har IKM til søndag (2.august) og har siden EL kjent murringer, småkvalme og større pupper. Men har hatt ferie en stund og lagt på meg 3kg, så vet ikke om puppene er større pga det, hehe. Planen vår var veld egentlig å begynne å prøve på nr 2 i september, men har vært litt uforsiktige sist EL.. Det eneste som bekymrer meg nå er at jeg begynner i et vikariat 3.august, og hva skal jeg si til sjefen.. uff.. men men..Og hva hvis denne kvalmen fortsetter og blir værre.. Var ikke kvalm sist gang og da ble det gutt.. Håper på jente denne gang og hadde sex 3 dager før EL.
Trolleliten Skrevet 26. juli 2009 #24 Skrevet 26. juli 2009 Heisann Jeg har ikm lørdag 1.august og dette er mitt første pp. Prøver på nr 2, og er veldig spent. Hadde litt EL slim i dag jeg da... så da ble det enda en runde..hehe vi var noen små kaniner for en uke siden og, men alle monner drar (forhåpentligvis) og vi koser oss med tanken på å lage en ny baby...(i allefall denne mnd) Lykke til til alle, tenker jeg starter å teste på onsdag! Bedre å være føre var, eller hva? =)
Puppen og lillemor Skrevet 27. juli 2009 #25 Skrevet 27. juli 2009 Hvordan går det med alle her? Nå er vi i hvert fall i riktig uke.. ventetiden er såååå lang! Når skal dere teste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå