våken_om_natta Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Kjøpte vogna i går. Tror jeg kommer til å elske den, men er litt usikker på kalesjen. Uvant med sånn som man bare drar i. Holder den mål???
melkekua™ Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Vi har hatt den i 2 år nå, og den er like fin ) Kalesjen også. Vi er veldig fornøyd.
mylittlecat Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Vi har den, og kunne ikke vært mer fornøyd! Suuuper vogn ) Hva tenkte du egentlig på med kalesjen? Om det blir slark i den eller noe? I så fall holder den absolutt mål!
våken_om_natta Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2009 Ja, om den blir slarkete etter mye bruk?
mylittlecat Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Nei, min har iallefall ikke blitt det. Har ikke hørt at det har vært noe problem på teutonia vogner heller. )
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 Vi elsker vogna vår - og kalesjen er like fin selv om vi kjøpte vår vogn brukt. Det er vel omtrent ikke andre typer kalesjer på markedet nå, såvidt jeg vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå