Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Bestefedre er noe spesielt tror jeg jeg ser min eldste og bestefedrene hans. Han er heldig som har to som lever for han hva er ditt beste bestefar minne?
camilla^ Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Min morfar husker jeg at koste meg i kjelleren hans, eller i vedskjulet. I kjelleren fikset og reparerte han alt mulig. Luktet olje, besin og slike ting. I vedsjulet laget vi fiskesnører og jeg fikk han til å lære meg å lage fiskegarn. Det var veldig morro, bare så synd at jeg nesten ikke husker det lenger. Men har store prosjekter om å begynne igjen, selv om jeg ikke liker å fiske men det gjøre mine barn og deres onkel. Min farfar har jeg ikke så mange minner slik sett fra. Han var alltid der, stille og rolig. Gjorde ikke noe spesielt med oss, men han var alltid der for oss uansett hva det skulle være. Fant ut i hans begravelse nå for litt siden hva han var utdannelt og jobbet som. Hans kone var en virvelvind, som gjorde alt mulig rart med oss. Så var godt å ha en som sto ved enden av trappa og ventet på oss når vi for ned trappa på madrasser med min bestemor på nermere 80 år. Men de beste minnene jeg har fra han, er når han fikk se sine oldebarn. Da lyste han opp, og skuffelsen var sor når han oppdaget at han ikke klarte å være hest, men han prøvde iherdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå