Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Hmmm.. Var på sykehuset i går og fikk beskjed om mulig MA (pga. tom fostersekk). Vi vet ikke hvor langt jeg er på vei, men tror nå at det er ca. 5 uker Det ble tatt HCG test i går og den var på 3556. I dag var den på 4797 Skal tilbake på onsdag for ny oppfølging + UL. Hva tror dere ang. disse tallene?? Er så spent, da jeg trodde at løpet var kjørt...
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 jeg kan ikke gi deg noe svar på spørsmålet ditt, men jeg vil bare ønske deg lykke til, forferdelig å gå i uvisshet!!!! Håper spiren din vokser, og gror
Lillevenn33 Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Så ut som en bra stigning spør du meg! Håper det bare var for tidlig å se noe på UL. Jeg var på UL i uke 5+3 og da så de bare plommesekken, ikke noe mer. 2 uker senere så vi et lite foster med bankende hjerte og 3 uker etter det igjen en liten sprellebaby! Så det er ikke for sent. Jeg har osgå opplevd en MA, så jeg vet at livet ikke er rosenrødt, men jeg håper at dette går din vei!
fremtidoghåp Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Høres ut som en kjempefin stigning spør du meg! Lykke til!!!
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2009 Tusen takk for fine tilbakemeldinger :-) Da er det bare å smøre seg med tålmodighet frem til onsdag. Følger opp med de nye resultatene da. Lykke til med dere alle :-)
Mamma til to guttegull Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Hei! Jeg kan heller ikke si noe om disse verdiene, men jeg sitter i "samme båt" som deg. Har hatt småblødninger og var hos lege + sykehus igår. Trodde jeg var 8 uker på vei, men UL viste kun amnion og ingen foster. Ble blodprøve igår og tilbake i morgen for ny blodprøve, for så å få svar på fredag. Tiden snegler seg av sted ... Ønsker deg lykke til! Og husk: alt ordner seg for snille jenter ) Jeg krysser fingrene for oss begge!
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2009 Hei Vintermamma10! Skjønner virkelig hvordan du har det... Håper virkelig at du har gode HCG tall. Vet det er leeeenge til fredag, men håper at tiden går fort for deg. Masse lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå