Mamacita og Sebastian:) Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Hva gjør dere på med disse tassene? Hvor mye skal man aktivisere de? Er helt tom for ideer jeg! Noen som vil dele litt erfaringer? Leser og leker med han...så ser han på tv...så går vi litt ut.. 'Har ikke lekeplass i nærheten heller...så da må det bli barnehagelekeplasser, men der er jo barnehageungene nå..
Makko med to små gutter Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 - Egenlek. Ungen har ca 15kvm som er relativt barnesikra, med MASSE leker, bord og sofa som han kan gå langs etc. Han leker alene, men jeg er "innom" lekeplassen hans og setter meg ned, leser en bok, synger en sang el. - Leking på lekeplass, vi har masse å velge på her! 6-7stk (+ 3 barnehager) innen 5min gange :-D Om du ikke har kan du jo fint lage en sandkasse og sette opp en baby huske. Mini får gjerne til lekeplassen og det tar jo litt tid ;-) - Går tur, enten i byen eller i skog og mark. Mini sitter på ryggen og virker godt fornøyd med det. -Ser andre barn! -Mini elsker andre unger, i alle alder ;-) Prøver å få til et møte hver dag... De har andre leker, de finner på andre ting etc. Før var vi på babysang og turistforeningastrilleturer i marka, men nå i sommer er det slutt på slikt. Med mat, kos og dagsoving og kanskje en tur i butikken er jo dagen til lillegutt gått....
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2009 Stuen vår ser nesten ut som en barnehage! he he Huske har jeg tenkt på man finner jo bare kjempe store huskestativ! Noen som har peiling på hvor jeg kan kjøpe noen "normale"? de jeg har sett har både trapp og sklie...og hadde brukt hele hagen vår:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå