Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Er gravid med mitt andre barn, mitt første barn er fra et tidligere forhold. samboeren min er helt fantastisk, og behandler min sønn som om han var hans egen.Har aldri vært lykkeligere enn nå, å vet at jeg vil tilbringe resten av mitt liv med denne mannen. Tingen er, jeg har lyst å gifte meg, ikke i morgen nei, men kanskje om et års tid. Han sier han ikke er klar for giftemål. Det jeg lurer på er følgende, hvordan kan han være klar for å få barn, men ikke å gifte seg? Det er jo mye "verre" å få barn sammen enn å gifte seg? Barna har du for resten av livet, giftemålet å forhåpentligvis, men skulle det ikke gå så kan man jo alltids skille seg. Han var lenge sammen med sin eks, å hadde fridd til henne. Der var det ingen barn i bildet. Mulig jeg er kjempe hormonell, men det får meg liksom til å undres litt..Elsket han henne mere? Er jeg helt på jordet her eller?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Samoeren min er sånn som samboeren din. Vi har vært forlovet bare siden April men jeg kunne godt tenkt meg å gifte meg mai i neste år, men han syns det er for raskt. Og han forklarte det med at han er redd for at vi kommer til å skilles ( for alle gjør liksom det) og han vil ha god tid til å planlegge. Men han vil gifte seg om to år men da passer det ikke for meg. Vil ikke gifte meg høygravid Så da bestemte vi mai 2012. Da har vi to unger ( skal ikke ha flere enn det), jeg har fått tid til å gå ned til idealvekten og han får forberedt seg mere og planlagt. Han er veldig planleggingsperson. hehe Så det har nok ikke noe med deg. Kanskje du nevnte det bare så plutselig at han ble satt til veggs og litt skremt?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Det kan vel være mange ting som gjør at han ikke føler seg klar. Det trenger nødvendigvis ikke innebære at han ikke elsker deg høyt nok. Min samboer har også brukt tid på å bli klar. Vi har snart 2 barn sammen og er ennå ikke gift. Men vet han elsker meg og vil være sammen med meg for resten av livet. Tror ikke det er tanken på å være gift som får ham til å bremse litt, men selve bryllupet. Du kan jo spørre hva han legger i det å ikke være klar for å gifte seg, men spør pent, ellers vil han kanskje bare føle press. Si du er usikker på om det er fordi han ikke vil ha deg som kone. Da får du nok et vettugt svar skal du se :-)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 takk for svar:) Jeg vet jo at han elsker meg, det er jeg ikke i tvil om, tror kanskje han har følt litt press, så jeg har bestemt meg for å ikke ta det opp på en stund..Men skal spørre han om hva han legger i det å "ikke være klar".Har vel prøvd å tatt det opp tidligere, men det har liksom blitt snakket bort Lykke til med giftemål begge to når den tid kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå