mamma sin kompis Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 pris? vondt å få på plass? det er liksom det som kvier meg for å prøve den type prev. Har brukt kobberspiral 9 mnd nå, og er ikke fornøyd. Blør så si hele tiden..hater det!! så jeg må finne meg ett alternativ. Har leiden mutasjon så må bruke østrogenfri prev. Ellers, ander erfaringer??
bl0mma Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 det va ikke vondt att få på plass eller att ta ut, det va mange år seden jag hadde det o jag tror de har blitt bedre sedan dess, (over 10 år sedan) jag hadde så og si ikke mensen på nesten ett halvt år sen komm allt o den fortsatte i 3 uker tils jag tog de ut. Da va det 6 stk så staver, tror bare det er en nå.
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 legen min anbefalte å ikke bruke p-stav. småblødninger og at p-stav er et ganske "nytt" prevensjon (vet ikke så mye om den) var grunnen.
Groosalugg Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Jeg satte inn for ca en måned siden. det var ikke vondt å sette den inn (bedøvelse), men jeg fikk vondt i noen dager etterpå. Ømt og med et svært blåmerke. Nå kjenner jeg ingenting til den, og er veldig fornøyd. jeg gikk på cerazette før jeg satte den inn og hadde ingen blødning og ingen bivrikninger av den, p-staven inneholder det samme som cerazette så jeg regner med at virkningen er den samme. Jeg har hvert fall ikke fått mens enda. Jeg betalte 1250 kroner for staven, så kom legetimen i tillegg. Tror det kom på 220 for legetimen når det var tatt med urinprøve + materiell (bedøvelsen kanskje?) Jeg måtte levere urinprøve fo å utelukke en eventuell graviditet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå