Gå til innhold

Huff, skal på tidlig UL i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter ei kraftig blødning i går skal jeg på UL i dag. Er 11+2, og gruer meg noe forferdelig. Håper bare alt står bra til med bitteliten.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser alt jeg har for deg!!!!!

Skal selv på UL i dag pga blødninger av og på de siste 2 ukene... (er bare 7-8 uker på vei jeg da)

Klem

Skrevet

Lykke til. Krysser det jeg har for deg å!!!

Skrevet

Tusen takk:) Vi får oppdatere hverandre i ettermiddag:)

Klem

Skrevet

Ja da var ultralyden overstått. Alt stå bra til med BEGGE TO. Ja, var vist bare ikke en bitteliten, men TO. Er helt i sjokk. Klarer ikke slutte å smile og flirer hysterisk innimellom.... Er helt uvirkelig. Men har liksom hadd følelsen av at jeg bær på tvillingen lenge nå, men har liksom ikke tort å tenke i de banene. Men nå har vi heldigvis muligheten til å venne oss til tankene....

Hvordan gikk det med deg da Maddemor????

Skrevet

woaw! så fantastisk - gratulerer med tvillinger! og ikke minst med at alt så bra ut!

Ja, det må jo være en overgang - men mye bedre med 2 enn ingen! Vi kunne også hatt to (det ble satt to egg inn v ivf), så to "sekker" på første ultralyd, men kun den ene var det liv i ;-) Så begge hadde nok festet seg, men kun en utviklet seg videre.

ja, da må du endre nicket ditt til januarbabyer...Lykke til videre

Skrevet

Tusen takk. Ja har måtte endre nicket mitt.... Er enda i sjokk. Vi blir å gå fra en familie på 3 te en familie på 5..... Og ikke minst så blir sønnen vår på 5 storebror te 2.

Nå er det bare å krysse fingrene for at alt går bra og at de vokser å trives så lenge som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...