Lykkelig mamma til 3 Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Etter ei kraftig blødning i går skal jeg på UL i dag. Er 11+2, og gruer meg noe forferdelig. Håper bare alt står bra til med bitteliten.....
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Krysser alt jeg har for deg!!!!! Skal selv på UL i dag pga blødninger av og på de siste 2 ukene... (er bare 7-8 uker på vei jeg da) Klem
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2009 Lykke til. Krysser det jeg har for deg å!!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Tusen takk:) Vi får oppdatere hverandre i ettermiddag:) Klem
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2009 Ja da var ultralyden overstått. Alt stå bra til med BEGGE TO. Ja, var vist bare ikke en bitteliten, men TO. Er helt i sjokk. Klarer ikke slutte å smile og flirer hysterisk innimellom.... Er helt uvirkelig. Men har liksom hadd følelsen av at jeg bær på tvillingen lenge nå, men har liksom ikke tort å tenke i de banene. Men nå har vi heldigvis muligheten til å venne oss til tankene.... Hvordan gikk det med deg da Maddemor????
b77h Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 woaw! så fantastisk - gratulerer med tvillinger! og ikke minst med at alt så bra ut! Ja, det må jo være en overgang - men mye bedre med 2 enn ingen! Vi kunne også hatt to (det ble satt to egg inn v ivf), så to "sekker" på første ultralyd, men kun den ene var det liv i ;-) Så begge hadde nok festet seg, men kun en utviklet seg videre. ja, da må du endre nicket ditt til januarbabyer...Lykke til videre
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2009 Tusen takk. Ja har måtte endre nicket mitt.... Er enda i sjokk. Vi blir å gå fra en familie på 3 te en familie på 5..... Og ikke minst så blir sønnen vår på 5 storebror te 2. Nå er det bare å krysse fingrene for at alt går bra og at de vokser å trives så lenge som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå