paper Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Jeg er strax 11 u-formen bedres dag for dag!! Ikke kvalm,mer matlyst,mer overskudd,mer energi,lengre lunte-kort sagt:jeg har det igrunn ganske bra om dagen!! Har vært forferdelig uopplagt,dårlig humør og gråtelabil-gått utover kjæreste og sønnen min...huff,tenker jeg i ettertid.. Går eller svømmer litt hver dag-hjelper mot tre mage! Blitt mer omfangsrik rundt magen,men det er ikke graviditetsmage..Vekta er den samme som før jeg ble gravid.Regner med at nå som matlysta er tilbake at den vil bevege seg oppover... Ha en fiin dag alle dere vordende mammaer!!klem
b77h Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Hei :-) Jeg er også i uke 11, og har følt siste uken at den ekstreme trøttheten er blitt mindre intens - og det er virkelig deilig! Ellers er jeg ikke så ofte småuggen og småkvalm som mellom uke 7-10. Men er fortsatt "matlei" og føler at ingenting frister (unntatt det jeg ikke skal spise pga matintoleranse da...). Jeg har faktisk gått ned noen kilo de siste ukene, merker det på bukser og skjørt. Trodde de skulle bli trange nå, men de er faktisk videre enn normalt over hofter og lår... Føler magen buler litt, men ikke så mye, og det har ikke forandret seg så mye siste uken... Ellers har jeg vært for dårlig til å trene, men prøver å gå turer... Er redd for å gjøre for mye, siden jeg har mistet før, men vet jo det er bra for hele kroppen med mosjon da... Har gått på yoga før, men føler ikke jeg kan begynne på "gravid"-yoga når ingen mage viser, hehe... Får satse på det etter sommeren. Ellers må jeg innrømme at den korte lunten ikke har blitt så mye lenger siste uken. Mannen min var faktisk skikkelig lei seg i helgen, fordi det hadde vært så dårlig stemning. Så i dag prøver jeg virkelig å ta meg sammen!!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Akkurat nå er det som at jeg var på grisefylla i går, skikkelig uggen! Er 7+ 5 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå