Gå til innhold

seriøst jenter! Kjøp dere litt botox og silikon:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dette er faktisk ikke et provoserende innlegg, men som et velment råd...

Dette er heller ikke et innlegg tenkt på de som er fornøyd med kroppen sin som den er..

Dette er til alle dere gode venninner, som daglig klager på rynker og hengepupper..Dere tipser hverandre om gode kremer, og bh-er som puffer de opp..Dag etter dag..Og resultatene?? Nei de ser ingen...

Og der sitter jeg da..Med silikon i puppene, og botox i pannen og mellom øyenbrynene..Men sier ingen ting..For for et TABU å innrømme det.. Det er jo så fy,fy!! Vennene mine ville dettet av stolen om de visste dette om meg..Lille uskyldige meg (som er så langt ifra en glamourmodell man kan komme. Som bruker minimalt med sminke, aldri farget håret, og blir av mange sett på som prototypen av ei naturlig søt norsk jente..(synnøve solbakken har jeg faktisk blitt kalt)

Men jeg må innrømme at jeg ikke syntes det er så veeeeldig pent med sinnarynke ..For høre av mannen at "DEN" og "Den" ser så sur og streng ut ..Vet jo godt grunnen, men å si noe..Nei, det tør jeg ikke!!

Jeg har fått et nytt liv:) En ny selvtillit, selv om det selvfølgelig er synd at selvtilliten bla avhenger av utseende.. Men for meg er det viktig å se glad og lykkelig ut..Nå vises dette på både innsiden og utsiden!!

og nei, Det er ikke farlig:)

Slutt heller å bruke penger på dyre laserbehandliger til hår/rynker, kremer osv. Det hjelper ingenting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVordan kan DU si at det ikke er farlig? Har du peil på hvor mange som får KRAFTIGE alergiske reaksjoner på silikoninnleggene (posene til saltvannet) og botoxgiften? Heller kremer og gode vaner fremfor gift i kroppen!

Jeg har vurdert å ta et brustløft etterhvert som jeg er ferdig med å amme, men ALDRI innlegg! Jeg vil dra fre denne verden som jeg kom inn. Uten plastikk og gift innsprøytet i kroppen bare for å tviholde et ungt utseende. Det vakkreste i verde en kvinner som eldes vakkert. Som ser på sine rynker og grå hår som et bevis på de har levd et langt og godt liv. Å se en kvinne i 50 årene som har faksle bryst og stive ansiktstrekk pga botox e.l ser krampeaktig og forferdelig ut!

Så du får kose deg mens det holder. Husk at botox lammer muskler da, så etter nok innsprøytninger vil du bli slapp som en sekk i ansiktet, med mindre du skal fortsette dette frem til du dør.

Skrevet

Synes innlegget ditt var en god start på denne morgenen. Ble litt glad når hjeg leste at du hadde fått et bedre liv med etter at du hadde fått silikon og botox :)

Min mor og tante har også tatt silikon, og når jeg vet før og etter resultat så må jeg si at det er fantastisk. De fikk et helt nytt liv. Så det er noe som absolutt skal gjøres med tid og stunder - investering i seg selv :)

Botox synes jeg ser skummelt ut, men er nok et br alternativ til panneløft osv.

Ha en fortsatt fin dag :)

Skrevet

Jeg synes det er bra at du er fornøyd med dine egne valg. Jeg kan ikke forstå at du kan sitte her å si at det ikke er farlig, all den tid det stadig rapporteres om tildels alvorlige bivirkninger av både silikon og botox.

Skrevet

Det er vel ikke farligere enn alt annet.

Det er farlig feks å:

- kjøre bil

- spise fisk ( kan jo få et bein som setter seg fast i halsen)

- gå på gata

- røyke

- gå på medisiner hvis en er syk ( kan være ganske så alvorlige bivirkninger der også)

Jaja så var dette satt litt på spissen

Det jeg skal fram til er at alle er vel forskjellige på hvor grensen deres til farlig er,men vil tro at veeeeeeldig mange ev dere gjør ting hver dag som betegnes som farligere enn å ta silikon eller botox...

Så da er det vel opp til hver enkelt å bedømme om en skal ta en sjangse.

Kjempe bra at du trives med dine valg HI :)

Skrevet

Du er rimelig dust da! Botox er jo REN GIFT! Det lammer musklene på samme måte som visse slangegifter. Gjør man det ofte nok KAN musklene begynne å forsvinne eller verre, DØ! Og hvem vil vel ha et ansikt som man ikke kan smile med fordi musklene rundt munnen er borte for alltid? Eller øyne man ikke kan yttrykke seg med?

Nei, de som ønsker å spille russisk rulett med kroppen sin får gjøre det. Men jeg vil mye heller legge penger og tid i å holde huden ung via god pleie med kremer/pleieprodukter og et sundt kosthold.

Skrevet

Enig med deg hi.

For oss som utseende betyr noe for, er det bra å kunne få tilbake selvtilliten på kroppen. Har selv tatt silikon etter graviditeten, og tar gjrne noe for rynkene når de kommer og.

Skrevet

jeg skal ta et puppeløft og tar sikkert botox når jeg trenger det..

synes ikke at det er tabu og gjøre slikt heller...

er ganske sikker på at selvtilitten blir strekere av det også..

til dere som er helt i mot silikon osv, fint for dere.. men alle er vi ikke like

Skrevet

Hmm. Har vurdert det. Men fant ut at det ligger nok barbiedukker oppi barnas lekekasser.

Tror jeg kan få ett fullverdig liv MED rynker og gelepupper!

Skrevet

For å oppklare en grunnleggende FEIL blandt dere som mener at selvbildet blir bedre av å lasse kroppen med botox og silikoninnlegg: Man føler seg IKKE bedre innerst inne av å ta en "quick fix". Skal man føler seg oppriktig fornøyd med kroppen sin, så må man godta de "feil" man har. Lev sunt og lenge, se på de positive trekk man har. BÅDE personlig og kroppslig.

Skulle tro at all verdens problemer vill bli borte bare alle som følte seg deppa over hengepupper, rynker og grått hår gikk til legen og frisøren og fikset seg opp. Det blir jo helt på JORDET. Snakk heller med en terapaut som kan vise deg at man KAN elske den kroppen man er tildelt.

Alle syns vi at en eller flere aspekter av kroppen er kjipe, men det gjør vel bare at man fremhever og er enda mer glad for de aspektene man virkelig syns er fine? Min mage er stygg som fy, men resten av meg er vakker, så det veier godt opp:) Og jeg godtar meg som jeg er. Og jeg lever sunt og bevisst med tanke på å kunne leve lenge og lykkelig.'

Den beste måten å få et lykkelig liv er å fokusere på alt det positive som er rundt og i en. Det kan ALDRI silikon eller botox gi deg. De gir deg kun en falsk fornemmelse av at man "holder mål" ift til hollywood. Og DET har vel aldri gjort noen lykkelige i det lange løp?

Skrevet

Signerer denne. Men det er ikke alle som skjønner at det ligger mer bak. Veldig ofte er det de " pene " som vil fikse på seg.

Men jeg forsvarer de som oppererer seg av medisinske grunner. Da mener jeg fødselsmerker, skader av ulykker o.l.

Selv kunne jeg tenkt meg å fikse magen. Men jeg gjør det ikke. Jeg får være slik jeg er. Blir ikke annerledes av å fikse noe.

Skrevet

enig med deg kosi:) jeg er annie over deg. Slevsagt skal de som har blitt skamfert i ulykker eller mistet bryst pga kreft o.l kunne operere seg for å kunne leve livet sitt igjen. Å ha arr over hele ansiktet pga bilulykke eller brann er ikke likestillt med å ha hengepupper eller rynker! Det SKAL synes at man eldes. Og liker man ikke det man ser i speilet må man begynne å jobbe med det indre før man tenker tanken om å begynne på det ytre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...