Gå til innhold

dere med lite lagringsplass?.. få eller ingen boder... lite skapplass osv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det en konstant irritasjon i hverdagen?.. eller, har dere funnet løsninger som gjør at det er til å leve med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vurderer å kjøpe en leilighet... eneste minuset jeg kan se er at det altså er lite lagringsplass... Kan jo ha oppbevaringsmøbler her og der, men da er jeg redd det vil se litt overmøblert ut...

Noen som har tips?

Skrevet

Vel, i min leilighet har jeg vært så heldig å få innebygde smarte løsninger, som hylleplass over kjøleskapdelen i det integrerte kjøleskapet mitt. Ellers har jeg investert i skyvedørsgarderobe med hyller, flotte vegghengte skap i spisestuen, som jeg kan bruke både innvendig og utvendig (det fungerer flott å bruke toppen av skapet som bokhylle) og sittemøbler med lagringsplass inni. Ellers er jeg stor tilhenger av å samle småting man trenger i kurver og gjemme kurvene i skap, og å bruke lange, flate "bokser" med lokk og hjul til å samle ting og tang i, og så gjemme disse boksene under senger eller sofaer. Det synes ikke, og det tar ikke plass.

Ellers, KAST det du ikke trenger!

Skrevet

Vi har samme problem: Elendig med lagringsplass.

På vaskerommet har vi lenge trøkt inn alt av utstyr som ikke blir brukt. Nå har vi ordnet det: Vi har laget hyller oppetter veggene. Lange og brede hyller oppunder taket. Da kommer alt over hodet, og rotet ser mindre ut, pluss at det er plass til mer rot =)

vanskelig å forklare. Håper du fikk et tips :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...