:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 vi har ganske mye i hagen. men det meste klarer jeg og lage syltetøy av og det spiser vi stort sett opp i løpet av året. av eplene har vi fått eplesaft og eplejus før, men vi har så mye at det holdet et år til. også har vi 3 trær med epler som jeg ikke vet hva jeg skal bruke til... vi har 2 trær med plommer og 1 med pærer, 1 med kirsebær og 1 med moreller. morellene spiser jeg og kirsebær blir likør. men plommene og pærene?
tvkrus Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 plommene: syltetøy pærer: syltetøy - hermitiserer til desser(kjempegodt til is eller bare pærer og litt krem) - saft
OsloMor Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Plommegrøt med kald fløtemelk på,det pleide mamma å lage til oss da vi var små, mmmmm:) (Selv jeg som ikke tåler fløte elsket det;)
Gjest Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Deler med folk som ikke har sååå mye hage....? Spør om noen vil komme og plukke, jeg har "hjulpet" en kollega som drukner i frukthage med å plukke (og sylte og spise) både solbær og rips før jeg hadde hage sjøl, en løsning som gjorde alle veldig fornøyde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå