Duo-yoghurt Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=17959210&sid=xz8hcdn5jXL747034 Vi har veeeldig lyst på den. Den er ikke veldig fin nå, men vi vil jo såklart pusse den opp ordentlig. Nye gulv, ander farger, nytt bad og kjøkken så klart.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 En av de styggeste leilighetene jeg noengang har sett. Hadde aldri giddi å kjøpt den. Så ut som en blokk fra helvete.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Likte hvordan rommene var satt opp, fin størrelse og fasong på stue og soverom. Har definitivt potensiale. Men husk at utgiftene på oppussing kan fort løpe løpsk - selv om det "bare" er nytt gulv eller ny tapet osv. Kjøkken og bad koster, men finnes så klart billige alternativer som og ser bra ut. Du kan f.eks hente både alt utstyr til bad og kjøkken for under 100.000 på ikea. lykke til.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Oi..fin størrelse på rommene da..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Jeg hadde heller lett litt mer etter leilighet, men er dette et område du vil bo i og du har penger til å pusse opp MYE så er det det samme hva andre mener. Jeg likte ikke planløsningen heller jeg da, virka upraktisk og vanskelig stue å møblere f.eks, men vanskelig å bedømme ut fra bilder. Slik den var nå så var den forferdelig og ikke verdt 750000,-
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Såååå kjekt! Jeg elsker oppussing! Jeg hadde vertfal kjøpt!!!
Duo-yoghurt Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2009 Vi kommer aldri til å gi 750.000 for den... Og vi kommer til å pusse den opp mye! Det er mulighet for å kunne rive diverse vegger hvis ønskelig også. Det var det ikke før, men de har heldigvis gått bort fra dette nå. Er jo usikkert om vi får den, da det er en som har lagt inn forkjøpsrett på den... men vi venter i spenning hvertfall. Jeg har selv vokst opp i det området der, og det er et utrolig trivelig sted å bo. Som barn kunne jeg bare titte ut av vinduet, og det var masse unger ute. Da var det bare å springe ut, og vi kjedet oss aldri! Er også en diger fotballbane på framsiden av blokka, som ikke synes på bildene, og om vinteren blir det gjort om til skøytebane! Jeg trivdes hvertfall der utrolig godt som barn, og håper at mine (eventelle) barn vil trives like godt, dersom vi er heldige og får barn snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå