Gjest Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Gubben har vært på fjelltur med kompiser i nesten en uke. Kom hjem i dag. Jeg har vært alene med barna våre. Yngste opp kl. 6 og eldste i seng 22.30 = lite søvn. Og nå går han å legger seg og spør om jeg kan ha nattevåk med minste på 9 mnd(hvis hun våkner). Og jeg skal på jobb i morgen. Vel, da fikk han høre - makan til frekkhet å spørre om det - jeg er jo helt på felgen etter noen travle dager + jobb. Men er glad i han da, men skulle ønske han kunne si f,eks: "vet at du har stått på fra morgen til kveld i flere dager for at jeg skal kunne kose meg på tur med venner - i natt tar jeg meg av barna så du får sovet ut litt". Flere som får høre noe annet enn det man ønsker å høre?
Siljev85 Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 ehhhhh, ja der syns eg ikkje han var særlig grei med deg. hadde det vert her i huset hadde han fått hørt det, skal eg love deg. spesielt når du skal på jobb i morra!!! sambo her heime skal på gutte-golf-tur til tyskland siste veka i Juli, og håpa ikkje det er sånn det blir når han kjem heim
Den heldige eier av ett barn Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Nå vet ikke jeg hva mannen din har gjort på fjelltur, men vet av egen erfaring at uker på fjellet sliter meg mer ut enn når jeg er hjemme med barn og jobb.
Gjest Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Jeg vet jo at man kanskje ikke sover så godt i telt - men han har jo hatt "fri". Jeg må innrømme at jeg blir helt utslitt av å ha barna alene i en uke. Hun minste er 9 mnd og våkner fremdelse en del ganger om natten. Og jeg elsker mannen min, så dette var ikke klage på mannen min innlegg. Mer et: jeg forventet ikke helt det du sa, hadde forventet et : så flink du har vært og som takk skal du få sove en hel natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå