Gå til innhold

Jeg håper ikke dette er noen av dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det er noen av dere som gjemmer dere bak anonym-knappen, med forferdelige kommentarer. Om ting dere har fint lite greie på.

Hurra for dere - eller, nei...

Dette minner mest om 8.klasse på jentedoen.

Om det er noen av dere, skjønner jeg i alle fall hvorfor noen barn blir så fæle som dem blir...

http://inainfinitum.blogspot.com/2009/07/jeg-har-akkurat-padlet-over-en-mil-jepp.html#comments

(Og ja, dere er nok lei bloggen hennes, men herregud da, SE kvinner!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hun er morsom, jeg:

"Og, i motsetning til dere anonyme uten respekt og folkeskikk, så har JEG papirer på at hodet mitt er fucka! :)"

hehe, den var faktisk god, Ina!

Skrevet

Hjelpe meg sier jeg bare. At det går an å skrive slikt??

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Herregud!!!

Sagt det før.. Så slemme de er :-(

Skrevet

jeg blir ofte lei meg over hvor grusome mennesker kan være mot andre mennesker

Skrevet

Det de ikke tenker over er at Ina vet jo IP numrene til alle anonyme som svarer henne. Og at det derfor er lett å finne ut hvem de er.

Gjest Tale30
Skrevet

Det er virkelig utrolig.

Og til dem som forsøker seg med at man ikke er den samme på nett som i virkeligheten, så mener jeg at det bare er bullshit. Man får seg ikke til å si så jævlige ting til andre hvis man ikke har en syk side i seg.

Skrevet

Det gjør hun nok dessverre ikke

Skrevet

Joda. Det er lett. Hun kopierer nummeret, og linker det opp mot andre blogger hvor de ikke er anonyme. Garantert at de henger rundt i andre blogger.

Skrevet

Nei, jeg mente at hun ikke får opplyst IP-adresse.

Skrevet

Det er jeg rimelig sikker på at man får. Jeg har også blogg gjennom det samme. Skal undersøke det. Det er også mulig å legge ved en slags greie som forteller hvem som besøker bloggen, og hvor de er fra.

Skrevet

I så fall om ho finner ut ip nr, hva hjelper det? Må jo sjekkes i akkurat samme tidsrom. Ip-nummer skifter veldig ofte. Så plutselig kan det jo være noen andre som har det.

Og om ho vet hvem det er, hva skal ho gjøre?

Men det betyr ikke at man skal skrive stygge ting til andre

Skrevet

Noen anonyme virker ganske reflekterte og ikke redde for å kalle en spade for en spade, er mitt inntrykk. Tydeligvis er det noen som forstår at det å jatte med faktisk utgjør en bjørnetjeneste for jenter som henne. Om du HI ikke skjønner det, er det faktisk du som har fint lite greie på den slags lidelser!

Skrevet

Hvem er hun, er hun kjendis?

Skrevet

linken virker ikke! hva står det??

Skrevet

ok at man ikke skal jatte med, men må man være direkte stygge å ekle mot henne? Å be henne kutte skikkelig så hun dør neste gang er ikke å ikke jatte med, det er å være direkte ondskapsfull!

Fysj så stygge noen mennesker er!

Skrevet

Hun er ingen kjendis. Eller, er hun blitt kjendis her på DIB den siste tiden kanskje? :)

Ina er en ung jente, som ble mamma veldig tidlig. Det første til at hun i ettertid ble psykisk syk. Hun jobber seg fremover mot en tilverelse uten psykiske problemer, men det ser ikke ut til å være lett.

Ina er inn og ut av psykehus for tiden. Sønnen hennes er akkurat blitt ett barnevern-materiale, men hun har godt støtte i familien sin.

Ina's blogg, www.inainfinitum.blogspot.com er spennende å følge med på. Og jeg blir alltid redd når det ikke kommer oppdateringer, fordi jeg er redd noe har skjedd med jenta...

Stå på, Ina!

Skrevet

Ina er nok en dibkjendis i disse dager.

Men, en dibkjendis er jo bare en kjent person her inne, som kun er kjent for en kort periode.

UNNTAKK; Om "kjendisen" bare slenger dritt, da er dem alltid en dibkjendis. (Les; Neffi osv...)

Skrevet

KJÆRE FOLK, da er da STOR forskjell på å "jatte med" og å ønske jenta død!!

Er det mulig-snakk om å ikke tenke lenger enn nesa rekker...

Skrevet

Hvem var det ment til?

Jeg er enig med dere!

Selvom jeg i følge noen ikke har rett til å kommentere NOE som har med dette å gjøre! xD

Men; EG E ØVEGØVEN over at folk faktisk klikker SÅ i vinkel på meg, fordi jeg blogger.

- Hvem blogger IKKE liksom? :P

Skrevet

Den var ment til anonym 00 17..

All lykke og hell til deg Ina! Prøv å ikke la disse gå innpå deg- finn styrke i at det er over slike du skal bevise at du får det til! Klem til deg :)

Skrevet

Takktakk:)

Ja, det er vel gjerne derfor jeg fortsatt blogger åpent, for å bevise noe! :)

Klem til deg fra meg :) <3

Skrevet

Jeg heier også på deg, Ina!!! Overse det negative og ta til deg alt positivt. Vær sterk! :)

Stor klem fra meg også <3 Dette klarer du!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...