Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha, jeg tror jeg lager "prompelyd" på magen og i halsgropa til lille litt for ofte, for nå har hun jaggu begynt å ta igjen... Starta vel for ei dryg uke siden, jeg var litt sløv etter en kort natt, og så drev hun og herja rundt meg og oppå magen min. Plutselig bøyer hun seg ned og lager en skikkelig promp på halsen min, og humra godt med seg selv når hun fikk til lyd og greier. Og nå har hun finpusset "angrepene", later som hun skal "nusse" (øh, ja, for hun nusser med åpen munn og tunga ute, raringen. Når jeg lager trutmunn til henne så henger hun ut tunga og smiler - tydeligvis hellig overbevist om at hun gjør det samme som meg), men så trekker hun inn tunga og blåser i stedet. Sååå fornøyd med seg selv når jeg ler fordi det kiler! Rare ungen, haha. Jeg trodde ikke de begynte med sånt før de var betraktelig eldre, men hun kiler folk også. (akkurat vippet året)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liten luring:)

Jeg har også fått høre mange ganger fra de ansatte i bhg og andre at datteren min er en liten luring som liker å tulle for å få andre til å le!

Hun elsker den leker der hun later som hun gir noe til oss, og akkurat når vi skal ta det så trekker hun det vekk og ler så hun triller:)

Har også mange andre rare påfunn for å få andre til å le!

Ikke rart i man blir så glad i de små:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...