Maria1978 Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Noen som har noen gode råd til hvilke madrass man bør kjøpe til disse smårollingene? Har en gutt på 4 mnd som skal over fra vugge til sprinkelseng nå. Var på Barnas hus i går og der fantes det jo alt fra skummadrasser til fjæringmadrasser til helsemadrasser til... ja, dere skjønner tegningen Vil ha noe bra, men vil ikke bli lurt til å kjøpe noe som er unødvendig dyrt og ikke nødvendigvis det beste for barnet.
Gjest Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Her har vi ikea madass.....også kjøpte jeg 2 tynne overmadrasser, skulle virkelig få omgansyken . Vel, bare hatt brukt for den ene foreløpig. Tror det er mere fjermadrass i sprikelsengen. Jeg var også i tvil, men han sover helt greit på de. Hadde også ikea sin i vugga, men det var skumgummi.
Mrs. Bouquet Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 De skal være passe faste og bør ha overmadrass for å beskytte madrassen. Hvilken type du velger har ikke så mye å si, men mange velger fibermadrass fordi de er sopphemmende. Noen er også skeptisk til avgasser i skumgummi. Fjærmadrass har de små ikke bruk for, men ikke noe i veien å ha det heller.
frinella Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Jeg har kjøpt madrass på ikea, rundt 500 kr. Vi var på baby shopp og fikk hjelp av eb hyggelig dame som annbafalte ikea fremfor de skummadrassene de har der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå