Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 hvordan ser deres turnus plan ut? Hvor mange ansatte på hvor mange vakter?? har 6 ansatte på avd... trenger å fordele turnus på 4vakter...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Vi har bare vært 3 voksne på hele avdelingen, men jeg har gjort det slik at det er en på tidlig, en på mellom og en på seinvakt. Da er det er som alltid har hatt mellomvaktene, og to som bytter på tidlig/sein. Bytter hver torsdag. Hvor mange barn er det på avdelingen din? Hvilke aldersgruppe er det? Er det mange som blir levert tidlig? Eller hentet seint? Hvor lange vakter går de ansatte? Hvordan er åpningstidene til barnehagen?
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 jeg hadde det slikt på avd min md 4 voksne: tv 07.15 - 14.45 mv1 07.45 -15.15 mv2 08.30- 16.00 sv 09.00- 16.30 (hvis det er førskolelæreren som skal jobbe så er det kortere vakter altså begynner på samme tidspunkt som assistntene. kun på seinvakt begynner førskolelæreren 9.50 istedenfor 9.00) det var viktig å passe på at førskolelærerne ikke hadde ¨ vakt etter hverandre altså, hvis den ene hadde tv 1 så hadde den andre mv2, eller hvis den ene førskolel. hadde mv1 så hadde den andre sv osv DU KAN GJØRE DET SLIKT: 07.15 07.30 07.45 08.00 08.15 09.00 eller sp kan du ha de samme vaktene som jeg hadde men at du har to voksne som har mv1 og mv2, for det er mest barn på de tidspunktene. altså : TV : 1 VOKSEN MV1: 2 VOKSNE MV2: 2 VOKSNE SV: 1 VOKSEN du må bare tenkte på angående hvor mange barn det er i løpet av dagen, når er det mest. og så må du tenke på fordelingen av førskolelærere og assistenter for førskolel jobber kortere vakter pga ubunda tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå